Objednávka zaplacena, prodejce zlevnil

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #2885
    Pavel
    Participant

    Dobrý den, 11.11. jsem objednal zboží se slevou, mám zaplaceno, čeká se na odeslání zboží prodejcem. Dnes jsem zjistil, že teď ale nabízí stejný prodejce toto zboží ještě levněji!?! Mohu nějak žádat, aby mi ho poslal za tuto ještě nižší aktuální cenu (dotazem prodejci) nebo mám příp. požádat o zrušení objednávky (jaký důvod vybrat?) a následně objednat znovu? Děkuji za radu

    #2886
    Ne Uvedený
    Member

    Dobry den!
    Je to bezna praxe u troufam si rict 90% prodejcu na ali. Je to jako u nas povanocni vyprodeje. V patek 4.11. Naskocili cenovky do astronomickych cisel a 11.11. Padli cca na normalni uroven, ale s cedulkou ze se jedna o slevu 70%. Nevim o kolik penez se jedna, ale bral bych to nejak jako zkusenost. Lepsi je tak tyden pred a po 11.11. Neobjednavat, nebo si hlidat cenu jiz tyden pred nim…

    #2887
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    jinak o zrušení objednávky můžete požádat, důvod vybrat hned ten první – Nemám již zájem o toto zboží. Problém je, že pokud je již platba ověřená, tak se musí čekat na vyjádření prodejce – na něm záleží, jestli obj. zruší či ne.
    Jinak stejnou věc jsem řešila včera – půlka objednávek stále neměla ověřenou platbu, tak jsem si zboží zkusila otevřít znovu. A ve 2 případech byla cena nižší než 11/11 (a to i za použití Ali kuponů), takže jsem objednávku zrušila a objednala znovu.

    #2888
    Pavel
    Participant

    Je to můj první nákup, sbírám zkušenosti. Jde jen o pár korun rozdílu, takže to rušit nebudu, šlo mi spíš o způsob řešení v podobných případech. Kdybych teď požádal o zrušení (už po ověření platby, takže jen se souhlasem prodejce) a objednal to u něj znovu za tu nižší cenu, mohlo by se stát, že prodejce první storno neodsouhlasí a mezitím mi pošle druhou objednávku, takže mi to nakonec může přijít dvakrát 🙂
    Jinak je to asi jako u nás – koupíte si “zlevněné” zboží z letáku a vzápětí zjistíte, že ho jinde nabízí ještě levněji … lépe se už pak nedívat.
    Ještě k Vašemu případu – když jste ještě neměla ověřenou platbu, tak šlo zrušit objednávku přímo bez souhlasu prodejce?

    #2889
    Iveta
    Keymaster

    Ano, přesně tak… Pokud je platba už ověřená a běží prodejci čas na odeslání, tak s tím může a nemusí souhlasit. To je pak lepší počkat, jestli potvrdí zrušení a pak teprve objednávat (třeba i jinde). Jinak by Vám to opravdu klidně mohl poslat dvakrát.
    Ano, když platba není ověřená, tak se objednávka zruší hned, vybere se jen důvod zrušení, potvrdí a rovnou je zahájena refundace peněz.

    #2890
    Pavel
    Participant

    Děkuji za odpovědi a přeji hezký večer 🙂

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password