Order closed
- This topic has 1 reply, 2 voices, and was last updated 6 years ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
24/11/2017 at 22:18 #8011aminiaParticipant
Dobrý den,
dnes jsem na Aliexpressu objednávala úplně poprvé. Vytvořila jsem objednávku, zaplatila, peníze odešly z účtu. Po chvilce mi přišla zpráva :
We regret to inform you that the recent use of coupon(s) in your order has been identified as being in violation of the guidelines outlined in our General Rules for Coupon Use. (http://activities.aliexpress.com/adcms/help-aliexpress-com/coupon_usage.php) Your order will be cancelled, and any payments you have made (excluding any fees or charges which you have made to third parties) will be returned to your account.
Absolutně netuším, co jsem udělala špatně. Píšou, že jsem porušila podmínky použitím nějakého kuponu, ale já si vůbec nejsem vědoma, že bych nějaký použila. Jsem ráda, že jsem vůbec vyplnila vše potřebné a zaslala peníze, natož využít nějaký kupon. Peníze mi prý mají vrátit – jaká je doba na vrácení peněz? Popř. co jsem tedy udělala špatně, abych do příště věděla?
Do toho mi napsal jeden z prodejců, proč jsem objednávku zrušila, nevím co mu mám napsat.
Díky moc za cenné rady.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.25/11/2017 at 11:22 #8013IvetaKeymasterDobrý den,
bohužel nevím co se stalo, ještě jsem se nikdy nesetkala s tím, že by Aliexpress zrušil nějakou objednávku kvůli použití kuponů. Spíš je častější, že máte platný kupon, splníte podmínky jeho použití, vložíte jej do objednávky a při placení se neuplatní.
Nemáte v objednávce nějaký kupon viditelný – např. cena za zboží, kupon a celková cena?
Jinak prodejci bych odepsala tak, že bych zkopírovala tu část poznámky v záhlaví, co tam napsal Aliexpress. Třeba prodejce bude vědět, co se stalo. Zboží bych pak objednala znovu. Peníze obvykle vrací během 1-3 dnů. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.