Přidej recenzi

Otevření sporu bez odezvy

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1944

    Dobrý den, mám dotaz, v listopadu jsem si od jednoho prodejce objednala dvě mikiny. Ty, po uplynutí stanovené lhůty, nepřišly, psala jsem několikrát prodejci, ten nereagoval. 17.1.2016 jsem otevřela spor, bez jakékoliv odezvy a nyní jsem si přečetla, že prodejce skončil. Jak mám dále postupovat, abych dostala peníze zpět? Děkuji za odpověď.

    #1945

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    on prodejce možná ani neskončil, jen zavřel na měsíc obchod – mají tam teď svátky, hodně prodejců odloží odesílání zboží o 2-4 týdny, či uzavřou obchod.
    Jinak hlavně, že máte otevřený spor – nic nedělejte, když do 5ti dnů prodejce nebude reagovat, dostanete zpět vše, oč ve sporu žádáte (tedy pravděpodobně 100%, že?).

    #1946

    Děkuji za odpověď, on právě prodejce nereaguje po celou dobu, co jsem si mikiny objednala, psala jsem mu asi 5 zpráv od listopadu. Spor jsem otevřela 17.12.2015 a dosud bez reakce. Mám čekat dál nebo mám napsat jinde? Obávám se, že se dál nic dít opět nebude.

    #1948

    Iveta
    Klíčník

    Jak jako že jste otevřela spor 17/12? To asi těžko…. spor je vyřešený do 5ti dnů. Kdyby jste otevřela spor 17/12, prodejce nereagoval, tak 22/12 by spor zavřel a do týdne by jste peníze měla na účtě.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.