Přidej recenzi

Otevření sporu na konci 60 denní lhůty

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 8 měsíců, 3 týdnů.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8387

    Dawe
    Účastník

    Dobrý den, prosím o radu. Otevřel jsem svůj první spor kvůli nedodání produktu během 60 dnů. Po vypršení ochranné lhůty jsem ihned otevřel spor kde jsem zadal , že zboží nebylo dodáno. Automaticky to skočilo k řešení Aliexpresu. Mailem mi přišlo toto vyjádření:

    According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Since your package is still in protection time, please be patience waiting for the package. Any new update of your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to „My orders“-„All Orders“ and click „Track order“.

    Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason
    Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.

    Package Information
    AliExpress Shipping RB434180982SG In Transit
    Solutions:
    Option 1: Please continue to wait for 1 days

    Response time: 1 days

    According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit. Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection ends.

    U sporu mám aktuálně status Dispute Escalated – Waiting for response. Problém je, že aktuálně se mi tam nenabízí žádná možnost Add a New Proposal‘, ‚Accept‘ (to accept the seller or AliExpress‘ proposal) a nevím jak se k řešení vyjádřit.

    Je něco špatně?

    #8396

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    není nic špatně, ale spor se má otevřít, pokud zboží není doručeno do 60 dnů od odeslání. Tedy spor otevřít 61 den. A Vy jst otevřel spor 59 den, proto Vám napsali, že máte 1 den počkat, protože ve sporu uvádíte, že lhůta již skončila a ještě Vám přitom běží. Takže nic nedělejte a počkejte, než se Aliexpress znovu ozve během 1-3 dnů.

    #8406

    Dawe
    Účastník

    Dobré ráno,
    děkuji za Vaši odpověď. Já jsem se řídil odpočtem u objednávky. Jakmile odpočet vypršel a objednávka změnila status, tak teprve tehdy mi to dovolilo otevřít spor s tím, že zboží není doručeno. Když jsem se to pokoušel dříve, tak mě systém nikdy nepustil dál a informoval mě, že lhůta ještě nevypršela a balíček je stále v přepravě. Tomu právě moc nerozumím

    #8411

    Iveta
    Klíčník

    Aha, tak byl asi spíše problém s jejich propočtem času. Mají vše nastavené v termínech na minuty a někdy to pak trochu neodpovídá realitě. Je to pak i ve sporech – na lince je třeba, že se 22/2 bude eskalovat na Aliexpress a nakonec se dle našeho času eskaluje až během 24/2, což i pokud budeme brát časový posun, tak by mělo být 23/2, ale bohužel. Prostě berte ty termíny +/- 1-2 dny.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.