Přidej recenzi

otevření sporu – vrácení platby

Zvolené téma obsahuje celkem 26 odpovědí. Do diskuze (6 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 8 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 27 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7922

    jitkat
    Účastník

    Dobrý den. Chtěla bych poprosit o radu. Koncem července jsem uskutečnila několik objednávek na Aliexpressu, většina došla po 2-3 týdnech, až na dvě. Oba prodejci už 2x prodloužili ochrannou lhůtu, ale balíčky nikde. Za 3 dny mi končí ochranná lhůta, chci otevřít spor a vrátit peníze, ale teď jsem si uvědomila, že karta, z které jsem platila, tak u ní k 31.7. vypršela platnost a začátkem srpna jsem aktivovala novou. Co teď prosím s tím? Pokud peníze vrátí na kartu, z které jsem platila, tak na účet nedojdou, protože její platnost již vypršela. Prosím o radu, ochranná lhůta mi končí 10.10.2017. Děkuji, Jitka T.

    #7923

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    jedná se o vrácenou platbu z července, takže banka pozná, že to bylo z dnes již neaktivní karty, ale připíše ji normálně na účet, nebojte.
    Zboží je na cestě více než 60 dnů, takže bych spor již otevřela.

    #7924

    jitkat
    Účastník

    Děkuji za bleskovou odpověď. Zkusím tedy otevřít spor (ještě jsem to nedělala) a dám pak vědět, jak jsem dopadla. I jako info pro ostatní s podobným problémem.
    Přeji hezký víkend 🙂

    #7925

    Iveta
    Klíčník

    Díky, to budu ráda. Jen ještě dodám, že obvykle jsou spory řešeny do 5ti dnů, ale nyní Aliexpres (dočasně) prodloužil dobu řešení sporů na 13 dnů. Je to tak pravděpodobně z důvodu nějakých svátků v Číně, kdy prodejci reagují se zpožděním.
    Hezký víkend i Vám 🙂

    #7926

    jitkat
    Účastník

    Děkuji za info 🙂

    #7938

    jitkat
    Účastník

    Dobrý den Ivet,
    tak píšu, jak jsem slíbila, že dám vědět 🙂 Měla jste pravdu. Jeden spor už je dokončen a i přes změnu nové karty mi platba byla vrácena zpět na účet asi během 3 dnů ode dne, kdy mi z Aliexpressu došlo info o tom, že mi platba bude vrácena.
    Tímto ještě jednou moc děkuji a přeji příjemný den.
    Jitka T.

    #7973

    morgan.08
    Účastník

    Dobrý den,
    objednal jsem si špatné zboží a nestihl jsem jsem zrušit objednávku včas. Zboží už prodejce odeslal, ale napsal mi, že požádal o jeho vrácení (friend, because you don’t want the product,so i have asked the post office to send the package back to me already, after 7 days, you can open a dispute to ask the refund,then you can get your money back successfully)

    Takže zboží mi nepřišlo a teď nevím jakou mám označit možnost u otevření sporu při vrácení peněz. Nabízí mi to:
    Logistics tracking problem
    Customs problem
    Package sent to a wrong address

    Ani jedna z možností není správná. Co tedy označit?

    Děkuji za odpověď.

    #7974

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    klidně tam zadejte Logistics tracking problem a vyberte nějaký poddůvod, to není důležité 🙂

    #7976

    Marta
    Účastník

    Dobrý den, mohu poprosit o radu? Objednala jsem u prodejce tři druhy zboží, dva dorazily a jeden ne. A jelikož jsem měla 4 dny do konce ochranné doby, tak jsem otevřela spor, s tím, že jsem žádala prodejce o vrácení peněz. Prodejce mi ale napsal, že poslal zboží ve dvou balíkách, zaslal mi sledovací číslo (které ale stejně nejde dohledat) a žádal mě o strpení a o uzavření sporu. Co mám nyní dělat, mám prodejce poprosit, ať tedy prodlouží ochrannou dobu (pokud to vůbec lze po otevření sporu) a nebo si mám stát za svým a spor neuzavírat a žádat o vrácení peněz?
    Moc děkuji Marta

    #7977

    Iveta
    Klíčník

    Můžete mi prosím napsat to druhé sledovací číslo?

    #7978

    Marta
    Účastník

    Toto je zpráva od prodejce, to první sledovací číslo je to, co právě nemohu najít. Druhé sledovací číslo je v pořádku. Děkuji

    dear, we send to you by two parcels, the tracking number is 89847529490 and RS892444089NL .you can track it in http://global.cainiao.com/.another parcel is on the way to your city , dont worry, we believe you can receive it soon,could you please help us to cancel the dispute and wait in patient. thanks.

    #7979

    Iveta
    Klíčník

    To první sledovací číslo nefunguje, takže má prodejce smůlu – nechte spor otevřený a požadujte peníze zpět. Je sice možné, že poslal ve 2 balících, ale nedal správné číslo ani zásilka nedošla, takže opravdu spor nechat. Na zprávy dole od prodejce nemusíte reagovat.

    #7980

    Marta
    Účastník

    Dobře, nechám spor otevřený a napíšu prodejci, že stále žádám peníze nazpět.
    Moc děkuji za radu 🙂

    #7981

    Iveta
    Klíčník

    Nemáte zač 🙂

    #8108

    Jaroslav Otta
    Účastník

    Dobrý den. Přišel mě falešný flash 128 gb disk.Kapacita neodpovídá. Vše změřeno software h2testw. Když chci otevřít spor, Tak tam vyplním veškeré údaje dle nového návodu, ale dál mě to nepustí.viz příloha. Stránka prodejce už neexistuje. Chtěl bych vrátit peníze.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 27 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.