Otvoriť spor?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #1450
    Andrea
    Member

    Dobrý deň,

    potrebovala by som poradiť. 29.9. 2015 som objednávala 9 čeleniek, ale urobila som na ne 2 objednávky tzn., že v prvej objednávke som objednala 5 čeleniek a v druhej objednávke zasa 4 čelenky. Predajca mi dal na obidve objednávky rovnaké sledovacie číslo. Včera mi poštárka doručila iba jeden balíček, v ktorom bolo 6 čeleniek. Predajca mi je teraz dlžný 10,29 € za tie zvyšné 3 čelenky, ktoré nedošli. Mám otvoriť spor? Alebo sa mám s ním dohodnúť, aby mi za tých 10,29 € poslal zvyšné 3 čelenky, ktoré neposlal?

    Ďakujem za odpoveď…

    #1452
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nejprve zkuste kontaktovat prodejce, zda se stala chyba při balení a bylo doručeno méně čelenek, nebo zda neposílal 2 balíčky (ikdyž uvedl jen jedno číslo zásilky). Pokud potvrdí, že poslal jen jeden balíček, otevřela bych spor a požadovala peníze zpět. Až by potvrdil, objednala bych zbylé 3 znovu. Je to bezpečnější, než věřit prodejci, že odešle druhý balíček, na který budete čekat, ujišťoaná, že jej poslal a přitom nic nedošlo.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password