Přidej recenzi

Padělek

Zvolené téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Renata a poslední změna proběhla před 3 roky.

Prohlížíte 8 příspěvků - 1 z 8 (z 8 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1209

    Martina
    Uživatel

    Dobrý den,
    Mám dotaz?objednala jsem si dva balíčky od jednoho prodejce!nakonec to zastavila celni policie,že je to padělek!tak jsem nejdřív kontaktovala prodejce…nic neodpověděl!otevřela jsem na oba spor…jsou to dva dny a opět nekomunikuje!když do těch 4 dnů neodpoví?vyhraju ten spor já a Aliexpress mi za oba vrátí peníze?nebo jak to bude?absolutně nevim co pak dělat dál 🙁 mockrát děkuji někomu za radu 😉

    #1210

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud by Vám prodejce neodpověděl na spor, tak je to jen to nejlepší řešení, protože se Vám peníze automaticky vrátí celé a nemusíte se s někým dohadovat. Někdy se prodejci ozvou (třeba i v poslední hodinu sporu) a navrhují vrácení 50% a pak smlouváte a smlouváte, případně eskalujete na Ali, kde rozhodnou o náhradě oni.
    Napište pak prosím, jak spor dopadl, jestli se prodejce ozval či ne, děkuji!

    #1211

    Martina
    Uživatel

    mockrá děkuju za odpověd:-)já doufám,že mi to vrátí celé 🙁 jelikož jsem to objednávala pro kámošky,tak je to pro mě ještě víc nepříjemné 🙁 navíc jsem musela na celní úřad a připadala jsem si jako když pašuju drogy :cheer: doufám,že to dopadne dobře…můžu se kdyžtak ještě tady ptát na nějaké otázky?v tomto směru nemám zkušenosti:-)

    #1212

    Iveta
    Klíčník

    Samozřejmě, klidně se ptejte, od toho jsme tady :cheer: B)
    Jinak doporučuji si prohlídnout videa od Lucinky, moc pěkně natočené postupy různých úkonů na Aliexpressu (objednávání, sledování, spory,….)

    #1213

    Martina
    Uživatel

    to jsem právě nejdřív zkoukla než to začala nějak řešit B)

    #1216

    Martina
    Uživatel

    Moc dekuji za rady 🙂 Aliexpress uznal moji reklamaci a ten obchodnik se neozval vubec!takze mi vrati celou castku juchuuu 😉 pekny den :woohoo:

    #1217

    Iveta
    Klíčník

    Supééér! Tak je moc dobrá zpráva, dopadlo to skvěle! Díky za info a přeji další nakupování na Aliexpressu už bez jakýchkoliv problémů 😉 Ale kdyby přece jen něco …. klidně se ozvěte 🙂
    Hezký den!

    #1298

    Renata
    Uživatel

    Moc Vám gratuluji….my tento boj prožíváme…prodejce reaguje ,ale ničím nám nepomáhá..

Prohlížíte 8 příspěvků - 1 z 8 (z 8 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.