Přidej recenzi

Platba

Zvolené téma obsahuje celkem 8 odpovědí. Do diskuze (6 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  mamlas a poslední změna proběhla před 5 měsíci, 2 týdny.

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (celkem z 9)
  • Autor
    Příspěvky
  • #9114

    tom71
    Účastník

    Dobrý den, na Ali nakupujeme s přítelkyní již delší dobu, a rád bych poprosil o radu, již 3 týdny když zadáme platbu, tak se vždy objeví : Platba selhala
    Důvod: Systémová chyba.
    Návrh: Systém je zaneprázdněn. Prosím zkuste to znovu
    Přitom karta moje i přítelkyně je aktivní, zkoušeli jsem i platbu z jiného prohlížeče, a také nic…
    Předem děkuji za odpověď.
    Tomáš

    #9115

    mplic
    Účastník

    Me se toto delo take delsi cas,naposledy asi v listopadu,ted uz dlouho ne. Vzdycky jsem to vyresil bud opakovanym pokusem o platbu anebo jsem provedl platbu druhy den v jinou denni dobu a proslo to.

    #9119

    tom71
    Účastník

    Děkuji za názor, ale já už to zkouším cca 3 týdny, po sobě, po delší době, v jiný čas, z jiného prohlížeče, i z jiné ip adresy…přítelkyně ze svého přihlášení, a je na tom úplně stejně, a to už na Ali 2 roky nakupujeme bez problémů… mplic, mohu se zeptat, teď jste si něco objednával, myslím během ledna, a platba vám odešla v pořádku ? Děkuji

    #9120

    mplic
    Účastník

    Tak do stavu,že bych nemohl zaplatit 3 týdny jsem se nedostal. Když jsem objednával večer a nešlo to,většinou dopoledne už to proběhlo v pohodě. V lednu jsem objednával a platby normálně prošly. Ještě jedině zkusit jinou kartu,pokud jich máte víc.

    #9121

    Patrik
    Účastník

    Tomáši,máme uplně stejný problém,jako vy.Od ledna nám nejde nic objednat.Už jsme ze zoufalství objednali i z Wishe ,jestli se nám platba povede a tam to funguje.V bance nám potvrdili,že se nic neděje,že pravděpodobně je problém u obchodníka.Těžko říct,jak tohle řešit,protože přes Ali mi to vůbec nejde

    #9124

    neptun63
    Účastník

    Zdravím. Mám stejný problém už týden (3.1. – 11.1.2019)
    Platba selhala zkuste později.
    Přitom na jiných obchodech (CZ) probíhá v pořádku.

    #9125

    neptun63
    Účastník

    Halo všichni. Před hodinkou jsem psal, že mám stejný problém. Teď jsem to zkusil a prošlo to.
    Možná tady máte i vy chybu:
    V informacích o platební kartě nesmí být ve jméně a příjmení háčky a čárky !!
    Pište bez diakritiky !!

    Zdar ať se daří.

    #9126

    timi.i
    Účastník

    Mne to tiež nešlo už pár dni a je to tak ako píše vyššie neptun63
    Žiadna diakritika a platba prešla 🙂

    #9136

    mamlas
    Účastník

    Mě to nešlo ani bez diakritiky, pomohla až změna z EUR na USD. Myslel jsem, že mi banka napálí nějaké poplatky, ale nakonec mě to díky kurzu vyšlo dokonce o trochu levněji.

Prohlížíte 9 příspěvků - 1 z 9 (celkem z 9)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.