Přidej recenzi

Platba

Zvolené téma obsahuje celkem 9 odpovědí. Do diskuze (7 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Hana Coufalova a poslední změna proběhla před 2 měsíci.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (celkem z 10)
  • Autor
    Příspěvky
  • #9114

    tom71
    Účastník

    Dobrý den, na Ali nakupujeme s přítelkyní již delší dobu, a rád bych poprosil o radu, již 3 týdny když zadáme platbu, tak se vždy objeví : Platba selhala
    Důvod: Systémová chyba.
    Návrh: Systém je zaneprázdněn. Prosím zkuste to znovu
    Přitom karta moje i přítelkyně je aktivní, zkoušeli jsem i platbu z jiného prohlížeče, a také nic…
    Předem děkuji za odpověď.
    Tomáš

    #9115

    mplic
    Účastník

    Me se toto delo take delsi cas,naposledy asi v listopadu,ted uz dlouho ne. Vzdycky jsem to vyresil bud opakovanym pokusem o platbu anebo jsem provedl platbu druhy den v jinou denni dobu a proslo to.

    #9119

    tom71
    Účastník

    Děkuji za názor, ale já už to zkouším cca 3 týdny, po sobě, po delší době, v jiný čas, z jiného prohlížeče, i z jiné ip adresy…přítelkyně ze svého přihlášení, a je na tom úplně stejně, a to už na Ali 2 roky nakupujeme bez problémů… mplic, mohu se zeptat, teď jste si něco objednával, myslím během ledna, a platba vám odešla v pořádku ? Děkuji

    #9120

    mplic
    Účastník

    Tak do stavu,že bych nemohl zaplatit 3 týdny jsem se nedostal. Když jsem objednával večer a nešlo to,většinou dopoledne už to proběhlo v pohodě. V lednu jsem objednával a platby normálně prošly. Ještě jedině zkusit jinou kartu,pokud jich máte víc.

    #9121

    Patrik
    Účastník

    Tomáši,máme uplně stejný problém,jako vy.Od ledna nám nejde nic objednat.Už jsme ze zoufalství objednali i z Wishe ,jestli se nám platba povede a tam to funguje.V bance nám potvrdili,že se nic neděje,že pravděpodobně je problém u obchodníka.Těžko říct,jak tohle řešit,protože přes Ali mi to vůbec nejde

    #9124

    neptun63
    Účastník

    Zdravím. Mám stejný problém už týden (3.1. – 11.1.2019)
    Platba selhala zkuste později.
    Přitom na jiných obchodech (CZ) probíhá v pořádku.

    #9125

    neptun63
    Účastník

    Halo všichni. Před hodinkou jsem psal, že mám stejný problém. Teď jsem to zkusil a prošlo to.
    Možná tady máte i vy chybu:
    V informacích o platební kartě nesmí být ve jméně a příjmení háčky a čárky !!
    Pište bez diakritiky !!

    Zdar ať se daří.

    #9126

    timi.i
    Účastník

    Mne to tiež nešlo už pár dni a je to tak ako píše vyššie neptun63
    Žiadna diakritika a platba prešla 🙂

    #9136

    mamlas
    Účastník

    Mě to nešlo ani bez diakritiky, pomohla až změna z EUR na USD. Myslel jsem, že mi banka napálí nějaké poplatky, ale nakonec mě to díky kurzu vyšlo dokonce o trochu levněji.

    #147339

    Hana Coufalova
    Účastník

    Dobrý den, jsem ,,začátečník,, na Aliexpressu, objednala jsem si zboží, čekala jsem dlouho na balíček. Asi měsíc se mi objevovalo při sledování balíčku, že byl řádně doručen, ale bohužel nebyl. Reklamovala jsem to, poslali mi peníze zpět a za nějakou dobu balíček dorazil. Jakým způsobem zaslat zpět peníze? Prodejce nereaguje na maily. Moc děkuji za info.

Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (celkem z 10)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.