Přidej recenzi

Platba se při potvrzení od banky neodesílá!

Aliexpress česky – Diskuze a Nákupy z Číny Fóra Nakupování na Aliexpress Placení Platba se při potvrzení od banky neodesílá!

Zvolené téma obsahuje celkem 29 odpovědí. Do diskuze (6 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  jarka a poslední změna proběhla před 6 roky, 1 měsícem.

Prohlížíte 15 příspěvků - 16 z 30 (celkem z 30)
  • Autor
    Příspěvky
  • #566

    Lucie
    Účastník

    Našla jsem jen denní a týdenní limit. Ono to nespěchá, kolem KB chodím často, tak se tam kdyžtak zastavím nebo jim zavolám zítra. 🙂 Moc děkuji za pomoc 🙂

    #567

    Viliam
    Člen

    Ved to viem ale ci uz potom skusala normalne!! ?? To sa opitujem 🙂

    #568

    Viliam
    Člen

    Ja mam uz virtualnu kartu v hlave meno 16 miestne cislo a 3 miestne cislo a platim VISA kartou a no limit !! 🙂 Len niekedy v noci sa neda zaplatit ked je servis stranky ked su ine problemy je za tym ten Limit 🙂

    #569

    Iveta
    Správce

    Jak normálně? Platí kartou normálně na Ali pokaždé, Alipay nepoužívá. Teď to zkouší platit od včerejška a pořád jí to nejde, protože ji nepřichází SMS od banky. Takže je problém v bance, řekla bych.
    Nebo myslíš platit „normálně“ v obchodě?

    #570

    Lucie
    Účastník

    Ano, také vždy vyplním jen číslo karty, bezpečnostní číslo, jméno a datum do kdy mi karta platí a to je vše 🙂 Třeba to nakonec žádnými limity nebude a opravdu to bude jen nějakou správou stránek Ali, kor když mi to důvod nezaplacení píše anglicky 😉 Už vás nebudu otravovat, děkuji a přeji hezký zbytek večera 🙂

    #571

    Lucie
    Účastník

    Iveto, je to přesně tak, jak jste to napsala 😉 Jen s rozdíle, že sms od banky přijde, já opíši kód a pak to na stránkách prostě hodí chybu. Také Vám moc děkuji za pomoc a přeji hezký večer. Pokud se to nějak vyřeší, určitě dám vědět, jak to dopadlo a jaká byla příčina 🙂

    #572

    Pajusss
    Člen

    Teď se snažím také zaplatit a nejde mi to. Možná mají opravdu správu stránek 🙂

    #641

    Lucie
    Účastník

    Tak jsem na to asi přišla!!! :woohoo:
    Pořád mi to placení zlobí, ale! Když přitom, co mi tam naskočí to potvrzení 3D Secure od KB, tak vždycky při novém placení nahoře prokliknu tu změnu jazyka (musí to být vždy, ikdyž tam angličtina zůstane z minula) tak, že se celá stránka přeloží do angličtiny a nahoře místo English je napsáno Čeština. Pak opíši kód z SMS co mi přišla, kliknu na Pay a je to! :whistle: 🙂

    #689

    Leona
    Člen

    Tak mám stejný problém. Platba se neodesílá a hlásí to chybu An error occured during webscript execution. Volala jsem do banky, vše v pořádku, limity , karta platná. Zkoušela jsem to i z jiného Pc , jestli nemám chybu v počítači ale stejně to nejde. Poradíte někdo? Moje banka je Ge Money.

    #690

    Lucie
    Účastník

    Jaké máte internetové bankovnictví? Jestli je to Komerční banka, tak zkuste postup, který popisuji v příspěvku níže, to by mělo fungovat 😉

    #691

    Leona
    Člen

    mám Ge Money, kupuji už dlouho u Ali ale teď mi to prostě nejde zaplatit

    #692

    Lucie
    Účastník

    Aha, tak to je jiná banka, ale problém by mohl být ve stejné věci, také mi to dříve normálně šlo a pak najednou problémy s placením… Nemáte také někde na té stránce, kde potvrzujete platbu pro svoji banku v nějakém rohu obrazovky možnost překliknout jazyk? Toto mi pomohlo problém vyřešit. 🙂

    #694

    Leona
    Člen

    Bejt chlap tak se do vás zamiluju :cheer: Jste úúúúúžasná a už to běží. Taková kravina, moc díky :woohoo:

    #695

    Lucie
    Účastník

    Jéé, to je skvělé poděkování, já děkuji! 😀 Jsem ráda, že to fungovalo 😉

    #843

    jarka
    Člen

    super….. díky za pomoc

Prohlížíte 15 příspěvků - 16 z 30 (celkem z 30)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.