Platba se při potvrzení od banky neodesílá!
- This topic has 29 replies, 6 voices, and was last updated 9 years, 1 month ago by jarka.
-
AuthorPosts
-
20/01/2015 at 21:09 #566LucieParticipant
Našla jsem jen denní a týdenní limit. Ono to nespěchá, kolem KB chodím často, tak se tam kdyžtak zastavím nebo jim zavolám zítra. 🙂 Moc děkuji za pomoc 🙂
20/01/2015 at 21:10 #567ViliamMemberVed to viem ale ci uz potom skusala normalne!! ?? To sa opitujem 🙂
20/01/2015 at 21:12 #568ViliamMemberJa mam uz virtualnu kartu v hlave meno 16 miestne cislo a 3 miestne cislo a platim VISA kartou a no limit !! 🙂 Len niekedy v noci sa neda zaplatit ked je servis stranky ked su ine problemy je za tym ten Limit 🙂
20/01/2015 at 21:15 #569IvetaKeymasterJak normálně? Platí kartou normálně na Ali pokaždé, Alipay nepoužívá. Teď to zkouší platit od včerejška a pořád jí to nejde, protože ji nepřichází SMS od banky. Takže je problém v bance, řekla bych.
Nebo myslíš platit “normálně” v obchodě?20/01/2015 at 21:17 #570LucieParticipantAno, také vždy vyplním jen číslo karty, bezpečnostní číslo, jméno a datum do kdy mi karta platí a to je vše 🙂 Třeba to nakonec žádnými limity nebude a opravdu to bude jen nějakou správou stránek Ali, kor když mi to důvod nezaplacení píše anglicky 😉 Už vás nebudu otravovat, děkuji a přeji hezký zbytek večera 🙂
20/01/2015 at 21:20 #571LucieParticipantIveto, je to přesně tak, jak jste to napsala 😉 Jen s rozdíle, že sms od banky přijde, já opíši kód a pak to na stránkách prostě hodí chybu. Také Vám moc děkuji za pomoc a přeji hezký večer. Pokud se to nějak vyřeší, určitě dám vědět, jak to dopadlo a jaká byla příčina 🙂
20/01/2015 at 21:22 #572PajusssMemberTeď se snažím také zaplatit a nejde mi to. Možná mají opravdu správu stránek 🙂
29/01/2015 at 18:10 #641LucieParticipantTak jsem na to asi přišla!!! :woohoo:
Pořád mi to placení zlobí, ale! Když přitom, co mi tam naskočí to potvrzení 3D Secure od KB, tak vždycky při novém placení nahoře prokliknu tu změnu jazyka (musí to být vždy, ikdyž tam angličtina zůstane z minula) tak, že se celá stránka přeloží do angličtiny a nahoře místo English je napsáno Čeština. Pak opíši kód z SMS co mi přišla, kliknu na Pay a je to! :whistle: 🙂03/02/2015 at 23:34 #689LeonaMemberTak mám stejný problém. Platba se neodesílá a hlásí to chybu An error occured during webscript execution. Volala jsem do banky, vše v pořádku, limity , karta platná. Zkoušela jsem to i z jiného Pc , jestli nemám chybu v počítači ale stejně to nejde. Poradíte někdo? Moje banka je Ge Money.
03/02/2015 at 23:41 #690LucieParticipantJaké máte internetové bankovnictví? Jestli je to Komerční banka, tak zkuste postup, který popisuji v příspěvku níže, to by mělo fungovat 😉
03/02/2015 at 23:47 #691LeonaMembermám Ge Money, kupuji už dlouho u Ali ale teď mi to prostě nejde zaplatit
03/02/2015 at 23:51 #692LucieParticipantAha, tak to je jiná banka, ale problém by mohl být ve stejné věci, také mi to dříve normálně šlo a pak najednou problémy s placením… Nemáte také někde na té stránce, kde potvrzujete platbu pro svoji banku v nějakém rohu obrazovky možnost překliknout jazyk? Toto mi pomohlo problém vyřešit. 🙂
04/02/2015 at 0:04 #694LeonaMemberBejt chlap tak se do vás zamiluju :cheer: Jste úúúúúžasná a už to běží. Taková kravina, moc díky :woohoo:
04/02/2015 at 0:07 #695LucieParticipantJéé, to je skvělé poděkování, já děkuji! 😀 Jsem ráda, že to fungovalo 😉
08/03/2015 at 0:34 #843jarkaMembersuper….. díky za pomoc
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.