Podozrenie na falzifikat
- This topic has 33 replies, 2 voices, and was last updated 8 years, 1 month ago by Robo.
-
AuthorPosts
-
03/03/2016 at 18:06 #2147IvetaKeymaster
Když se otevře spor, že zboží NEBYLO dodáno, tak lze zavřít a později znovu otevřít bez problémů – jedinou podmínkou je, že musí běžet lhůta pro doručení. Tak je mi divné, že by Vám napsali, že peníze dostane prodejce.
Přílohy nevidím.03/03/2016 at 18:16 #2149RoboMemberScreenshot
Attachments:03/03/2016 at 18:17 #215103/03/2016 at 18:19 #2152IvetaKeymasterJe to špatně k přečtení, ale prodejce žádá o zrušení sporu, že Vám běží ještě 10 dnů lhůta
03/03/2016 at 18:21 #2153RoboMemberMozem Vam to poslat do mailu ak chcete
03/03/2016 at 18:23 #2154IvetaKeymasterStačí to sem přiložit do přílohy (Klinout na Odpověď, ne Rychlá odpověď)
03/03/2016 at 18:25 #2157RoboMemberfoto
Attachments:03/03/2016 at 18:27 #2158IvetaKeymasterTo není k přečtení 🙁
03/03/2016 at 18:28 #2159RoboMemberTo viem inak mi to nejde, mozno skuste na mobile
03/03/2016 at 18:30 #2160RoboMemberAlebo Vam to odcitujem :
This is an e-mail notification to inform you that the seller has extended Purchase Protection for you for Order 71801004214581 .Currently the Purchase Protection of Order 71801004214581 will end on 2016.03.13 08:42.
1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click ‘Confirm Order Received’.
2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click ‘Request to extend Purchase Protection’ to ask for the seller’s approval.
Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.03/03/2016 at 18:32 #2161RoboMember[b]2016-03-03 05:30:59
i extend 10 days delivery time
you can cancel dispute
if i get the wheels back
i will refund you
you still have 10 days buyer protection
if you think 10 days is not enough you can let me extend it anytime
if you think i am a bad person do not answer you
you can open dispute anytime you want
but before i get back my package we can not refund
if i lost my product and money
my company will punish me and i need pay for it with my salary
hope you can understand [/b]03/03/2016 at 18:33 #2162IvetaKeymasterTohle je informace o tom, že prodejce prodloužil lhůtu pro doručení do 13/3
03/03/2016 at 18:35 #2163RoboMemberTakze mozem kludne prozatim spor zrusit? a neskor spor zase otvorit ? (btw. typek na customer service ma upozornil ze ak zrusim spor peniaze budu pripisane predajcovi)
03/03/2016 at 18:36 #2164IvetaKeymastera zpráva od prodejce, že máte ještě 10 dnů prodlouženou lhůtu a pokud k němu zboží nepřijde, tak máte ho pořádat a on Vám ji dále prodlouží. Až mu zboží přijde zpět, tak vrátí peníze.
03/03/2016 at 18:40 #2165IvetaKeymaster[quote=”Robo” post=1831]Takze mozem kludne prozatim spor zrusit? a neskor spor zase otvorit ? (btw. typek na customer service ma upozornil ze ak zrusim spor peniaze budu pripisane predajcovi)[/quote]
Nikde nevidím, že by Vám Ali psalo, že když spor zavřete, tak přijdete o peníze 🙁
Takže ano, spor můžete zavřít a později – musí běžet lhůta – jej zase otevřít. Když bude do konce lhůty tak 3 dny, požádejte o prodloužení lhůty (kliknutím na modrý odkaz pod běžícím časem), třeba o 30 dnů, ať to nemusíte každých pár dnů prodlužovat. Do měsíce by mu to mělo přijít zpět a pak otevřete spor znovu. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.