Podozrenie na falzifikat

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
  • Author
    Posts
  • #2147
    Iveta
    Keymaster

    Když se otevře spor, že zboží NEBYLO dodáno, tak lze zavřít a později znovu otevřít bez problémů – jedinou podmínkou je, že musí běžet lhůta pro doručení. Tak je mi divné, že by Vám napsali, že peníze dostane prodejce.
    Přílohy nevidím.

    #2149
    Robo
    Member

    Screenshot

    Attachments:
    #2151
    Robo
    Member

    Screenshot 2

    Attachments:
    #2152
    Iveta
    Keymaster

    Je to špatně k přečtení, ale prodejce žádá o zrušení sporu, že Vám běží ještě 10 dnů lhůta

    #2153
    Robo
    Member

    Mozem Vam to poslat do mailu ak chcete

    #2154
    Iveta
    Keymaster

    Stačí to sem přiložit do přílohy (Klinout na Odpověď, ne Rychlá odpověď)

    #2157
    Robo
    Member
    #2158
    Iveta
    Keymaster

    To není k přečtení 🙁

    #2159
    Robo
    Member

    To viem inak mi to nejde, mozno skuste na mobile

    #2160
    Robo
    Member

    Alebo Vam to odcitujem :
    This is an e-mail notification to inform you that the seller has extended Purchase Protection for you for Order 71801004214581 .

    Currently the Purchase Protection of Order 71801004214581 will end on 2016.03.13 08:42.
    1. If you are satisfied with the items you have received, then you can click ‘Confirm Order Received’.
    2. If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized.
    3. If you would like to extend your Purchase Protection you can contact the seller directly or click ‘Request to extend Purchase Protection’ to ask for the seller’s approval.
    Please note if there is no action taken within Purchase Protection, your order will be automatically finalized with payment released.

    #2161
    Robo
    Member

    [b]2016-03-03 05:30:59
    i extend 10 days delivery time
    you can cancel dispute
    if i get the wheels back
    i will refund you
    you still have 10 days buyer protection
    if you think 10 days is not enough you can let me extend it anytime
    if you think i am a bad person do not answer you
    you can open dispute anytime you want
    but before i get back my package we can not refund
    if i lost my product and money
    my company will punish me and i need pay for it with my salary
    hope you can understand [/b]

    #2162
    Iveta
    Keymaster

    Tohle je informace o tom, že prodejce prodloužil lhůtu pro doručení do 13/3

    #2163
    Robo
    Member

    Takze mozem kludne prozatim spor zrusit? a neskor spor zase otvorit ? (btw. typek na customer service ma upozornil ze ak zrusim spor peniaze budu pripisane predajcovi)

    #2164
    Iveta
    Keymaster

    a zpráva od prodejce, že máte ještě 10 dnů prodlouženou lhůtu a pokud k němu zboží nepřijde, tak máte ho pořádat a on Vám ji dále prodlouží. Až mu zboží přijde zpět, tak vrátí peníze.

    #2165
    Iveta
    Keymaster

    [quote=”Robo” post=1831]Takze mozem kludne prozatim spor zrusit? a neskor spor zase otvorit ? (btw. typek na customer service ma upozornil ze ak zrusim spor peniaze budu pripisane predajcovi)[/quote]

    Nikde nevidím, že by Vám Ali psalo, že když spor zavřete, tak přijdete o peníze 🙁
    Takže ano, spor můžete zavřít a později – musí běžet lhůta – jej zase otevřít. Když bude do konce lhůty tak 3 dny, požádejte o prodloužení lhůty (kliknutím na modrý odkaz pod běžícím časem), třeba o 30 dnů, ať to nemusíte každých pár dnů prodlužovat. Do měsíce by mu to mělo přijít zpět a pak otevřete spor znovu.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 34 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password