Přidej recenzi

Pokud je sledovaci cislo nefunkci Aliexpress

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 6 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #441

    [b]Nasla jsem dalsi odpovedi na otazky tak sem pridavam :)[/b]

    Co delat,pokud je sledovaci cislo nefunkci hodne dlouho-vic jak mesic na aliexpress.com

    Pres mesic se sledovani me zasilky nehnulo,stale je zasilka neexistici v systemu sledovani.

    oteviram tedy vlastni spor.

    Jak jsem vyhrozoval prodejci,tak dnes ve stredu po mesici zadna zmena sledovani stale hlasi nexistujici zasilku a pritom 2 stejne zasilky se stejnym prefixem z minule soboty jsou uz na letisti nekde v tridicim centru a pripravovany na let xxx.

    Takze sem otevrel hned spor.postup jako vzdy krok za krokem s detaily a komentare v anglictine i cestine specialne pro tento ucel.

    prave dorazil email od aliexpres ohledne prubehu sporu.pozdeji pridam jako dalsi informacni email do

    prislusneho souboru zde ve skupine.

    Prodejce ma vymluvy,ze pry posta je omezena a ze neni mozne to poslat jinak.jasne pouze vymluvy.

    Takze vraci mi penize,jsou to jenom 4dolary,ale jde o princip….

    Pridano foto o statusu probihajici vraceni platby a upraven popis fota.

    Proces zpracovani vraceni platby trva presne 7pracovnich dni.vcera 12.11 byl dokoncen.

    Vraceni platby bude trvat pravdepodobne 7-10pracovnich dni.Prave ted sem resil s aliexpres pres online chat,ze stale penize nemam.Pry mam napsat sem.je tam online chat,ale prave ted nejsou online.

    https://icschannel.alipay.com/iportal/portal.htm?locale=en_US

    #449

    Iveta
    Klíčník

    K tomuto bych dodala, že řešit neexistující sledovací číslo lze již od 11tého dne od odeslání. AliExpress v objednávce upozorňuje, že sledovací číslo se ve sledování objeví 5-10 den. Pokud se neobjeví, je dobré kontaktovat prodejce, aby prověřil, zda napsal správné číslo. Je možné, že odpoví, že kvůli nízké ceně objednávky (cca do 10 dolarů) poslal pro něj levnější poštou, která je bez sledovacího čísla. AliExpress však pro potvrzení odeslání číslo požaduje, takže tam prostě něco napsat musel. I zásilky bez sledovacího čísla dojdou 🙂

    Pokud však prodejce nereaguje na tento náš dotaz na číslo zásilky (2-5 dnů), je dobré ihned otevřít spor, že zboží nebylo doručeno (ve sporu „není logistické info“). Možná až na tento náš krok konečně zareaguje prodejce a ozve se s vysvětlením. Když se neozve, spor po 5ti dnech vyprší a automaticky se nám vrátí peníze.

    Tento postup vřele doporučuji ze své zkušenosti, kdy jsem také 1 – 2 měsíce čekala a čekala a ono nic. Ne všichni prodejci jsou slušní. Napíšou číslo jakoby zboží odeslali, ale ve skutečnosti nic nepošlou. Pak spoléhají na to, že si zákazník nebude hlídat doručovací dobu, doba vyprší a Ali mu pošle peníze. Za nic. Tohle udělá vícekrát a pak se konečně začnou ozývat nespokojení zákazníci a teprve poté mu Ali začne zmrazovat nové objednávky.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.