Pomoc – lze znovu otevřít spor, případně poradit s odpovědí

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #8181
    Raadix
    Participant

    Dobrý den, potřebovala bych pomoct s jedním sporem. Přišlo mi zničené zboží, otevřela jsem spor a prodejce mi navrhl, ať spor ukončím, že mi pošle novou věc, že kdyžtak půjde spor znovu otevřít (s tím si ale vůbec nejsem jistá – lze pak znovu otevřít?). Přiložím naši konverzaci a potřebovala bych poradit (nejlépe v angličtině, co mu odpovědět).

    Vivina Meng-s
    18/01/17 17:30
    dear could you pls help cancel the dispute firstly and leave us a message here,
    we will resend it to you soon
    you still have a lot protection time
    so you have no risk
    Vivina Meng-s
    18/01/16 23:42
    Dear customer,
    thanks for your kind understanding.So a replacement will be sent to you within 24 hours,Please feel free to wait for another 25days, if you cannot receive the new one, please contact us on time and we will take further action for you then.
    Could you please help Close the Dispute first since we have resend you and you still have enough delivery protection time. You can reopen the dispute if you don’t receive it later.
    Thanks in advance.
    Yours faithfully.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8187
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    nejjednodušší je nechat spor doběhnout, aby Vám zpět přišly peníze a pak objednat znovu.
    Prodejce sice nabízí znovuposlání zboží, ale to je pak dlouhé čekání, musíte prodlužovat čas objednávky. Když zapomenete prodloužit nebo prodejce neprodlouží, tak stejně musíte otevírat spor. Mimoto… můžete klidně čekat další 2 měsíce a nic nepřijde – prodejce nic nepošle a jen bude psát… trpělivě čekejte, trpělivě čekejte.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password