Přidej recenzi

Pomoc rychle!

Zvolené téma obsahuje celkem 10 odpovědí. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 10 měsíců, 2 týdnů.

Prohlížíte 11 příspěvků - 1 z 11 (z 11 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7893

    Filip Kocur
    Účastník

    Ahoj, brzo mi asi dojde z Aliexpressu balíček takový větší, a logicky si říkám, že to nemůže chudák poštačka ani vzít do rukou, tak kdo mi to doručí pošta normálně? Listonoška to vzít do rukou logicky nemůže…

    A zavolaj aspon předem??

    Díky službe sledování zásilek :

    Typ zásilky: RM, Hmotnost zásilky: 0.0 kg, Výše dobírky: 0 Kč, Počet kusů: 1 kus

    27.8.2017 Odeslání zásilky do České republiky.
    23.8.2017 Podání zásilky.

    Objeví se tam i doručování nebo tak? Je to hrozně kusé jsem v tomto nováček proto díky za jakoukoliv radu.

    #7894

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    pošta to normálně doručí balíkovkou – tedy rozvozovým autem s balíky. Zazvoní na Vás a Vy si to přijdete převzít ke vchodu či k autu.
    Předem volat určitě nebudou.
    Až to dorazí do ČR, zobrazí se to v trackingu – přijetí vyměňovací poštou, české číslo balíku BAxxxxxx, s největší pravděpodobností to zachytí celnice, takže se tam ještě objeví Komunikace s příjemcem ohledně doložení ceny zásilky, pak počkáte na doručení dopisu s instrukcemi jak cenu celnici potvrdit (e-mailem), poté celnice zásilku propustí a pošta doručuje – to vše se bude zobrazovat v trackingu na stránkách české pošty. Doporučuji si ohlídat, může se i stát, že se i zásilka ztratí a budete otvírat spor.
    Každopádně – když celnice zachytí, budou chtít znát cenu balíku – když bude nad 22euro, budete platit clo+DPH + 100 Kč poplatek poště. To co vypočítají, to bude chtít balíkovka jako dobírku při převzetí balíčku.

    #7965

    Martin107
    Účastník

    Dobrý deň.Dnes mi prišla správa od predajcu: The battery has been delayed in recent days and will arrive soon. Please wait again. Please close the dispute first, OK? Thanks very much. Tovar som objednal 7.9.2017.Do dnešného dňa mi nič neprišlo a vypršala už doba na doručenie.Čo mám teraz robiť?Ako mám zareagovať na túto správu?Ja už tie baterky nechcem lebo som musel kúpiť inde.Nebudem predca čakať na baterky 2 mesiace.Ďakujem za radu.

    #7968

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    na zprávu vůbec nereagujte. Pokud je uvedena jako „návrh prodejce na vyřešení sporu“, tak tento návrh odmítněte tlačítkem Reject. Lhůta pro doručení 60 dnů garantovaná Aliexpressem již vypršela, na vrácení peněz máte nárok a prodejce ať si píše co chce. Často píší opakovaně ty samé zprávy bez návaznosti na Vaši komunikaci, takže si s tím hlavu nelamte 🙂

    #7970

    Martin107
    Účastník

    Ďakujem.On mi to poslal len ako správu potom ako som otvoril spor.Na otvorený spor ešte vôbec nereagoval.

    #7971

    monika masimovova
    Účastník

    Dobry den
    dnes jsem obdrzela balicek, velikost postovniho dopisu a uvnitr prasek, nevim co a kdo mi to poslal, hledala jsem mezi objednavkami a ani cislo, ani jmeno dodavatele mi to nenaslo…Kde a na koho se mam obratit?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7975

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    to jsou nějaká semínka rostlin. Pokud jste si žádné rostliny neobjednávala, tak zkuste jedině projít všechny objednávky a podívat se na sledovací čísla. Možná jen prodejce zaměnil obsah balíčku – objednala jste u něj něco a místo toho Vám poslal semínka. Kdyby jste nenašla, tak to berte jako dárek 🙂

    #7982

    Martin107
    Účastník

    Dobrý deň.Dnes ráno mi predajca napísal toto: We’ll give you a refund first. If you receive it, please pay again, OK? Thank you. Nechápem čo vlastne chce?Čo mu mám znovu platiť?

    #7983

    Iveta
    Klíčník

    Prodejce Vám poslal zboží – to po 60ti dnech nepřišlo – otevřel jste spor, že zboží nepřišlo a chcete peníze zpět.
    Prodejce souhlasí s vrácením peněz, ale prosí, že když Vám to zboží třeba časem přijde, jestli by jste mu ho dodatečně zase zaplatil. Což znamená, že by jste u něj udělal objednávku, zaplatil a napsal mu, že je to platba za předcházející obj. č. XXX z 7/9 2017, která Vám přišla po vrácení peněz a on tak bude vědět, že novou objednávku nemá odesílat. Vy jen po 10ti dnech potrdíte, že jste zboží z druhé objednávky dostal a jemu tak půjdou peníze za tu první objednávku.
    No ale ze zkušenosti – co nedojde do 60ti dnů, tak nedojde téměř nikdy. Co jsem koukala do svých sporů, tak ze 30ti ztracených zásilek přišla dodatečně jen jedna.

    #7984

    Martin107
    Účastník

    Dobre takže stím môžem súhlasiť.Ja si tiež osbne myslím že to už nepríde a keby to prišlo tak to nieje problém zaplatiť.Predajca predsa tiež zato nemôže že sa to niekde stratilo.

    #7985

    Iveta
    Klíčník

    Ano nemůže za to, ale peníze vrátit musí.
    Ještě jsem zapomněla napsat, že kdyby to přišlo a chtěl jste zaplatit, tak výše je popsán častější způsob placení, ale pokud máte paypal, tak můžete prodejci napsat a zaplatit i přes paypal, hodně prodejců ho používá.

Prohlížíte 11 příspěvků - 1 z 11 (z 11 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.