Přidej recenzi

Poslanie chybajucich kusov objednavky

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Juraj Otrísal a poslední změna proběhla před 2 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1308

    Juraj Otrísal
    Uživatel

    Dobry den
    Objednal som si 10 kusov malych nozikov vo forme kreditky. Dodanie free shiping a hodnota 8 eur. Prisiel mi balicek iba z jednym kusom v cene desiatich. Natocil som si video rozbalovania zasielky a otvoril dispute a vlozil aj video ako dokaz. Predajca sa mi ozval, ze sa ospravedlnuje a ze mam zrusit spor a chce poslat chybajucich 9 kusov. Ako mam dalej postupovat ? Do konca dodania tovaru je este 46 dni. Mam zrusit spor a cakat az mi posle chybajuce kusy ? Teoreticky ked mi ich odosle tak mi pridu do 3 tyzdnov a nemusim predlzovat dodanie. Ale co ked zrusim spor a chybajuci tovar nepride ? mozem znova otvorit spor ?? Dakujem za odpoved.

    #1310

    Juraj Otrísal
    Uživatel

    Najlepsie riesenie je ked mu napisem ze chcem vratit peniaze a dam Escalate Dispute, lebo predajca pozaduje Cancel DISPUTE a potom posle zbytok objednavky. Ked dam Cancel Dispute tak mi automaticky uzatvori objednavku ako prijatu a uz nebudem moct znova otvorit spor a ani mat narok na vratenie penazi.

    #1313

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    také bych řešila spíše vrácením peněz a následným objednáním nových nožíků. Spor když zavřete, tak se s ním NĚKDY zavře i objednávka. Bohužel přesně nevím kdy se zavře a kdy ne. Myslím, že když už jednou potvrdíte v první otázce sporu Obdrželi jste zboží? ANO a pak spor zavřete, tak se pravděpodobně zavře i objednávka. Raději bych nespoléhala na to, že zůstane otevřená, protože pak by jste byl bez náhrady. Ale na druhou stranu – nedávno jak měnili stránku My orders, tak se tam objevila nová funkce – u přijatých objednávek se po rozkliknutí objeví tlačítko Open dispute a lze je použít do 15ti dnů od přijetí zboží. Mělo by fungovat například když Vám dojde v pořádku tričko, potvrdíte příjem a po vyprání třeba zmizí barvy, tak abyste mohl reklamovat. Nevím však, zda funguje i v případě ukončeného sporu, protože na jednu objednávku byste tak otvíral druhý spor.

    Takže bych mu odpověděla, že chci vrátit peníze (přes modifikaci sporu), když nebude souhlasit, tak teprve eskalovat. Dejte mi pak prosím vědět, jak to dopadlo, děkuji!

    #2305

    Juraj Otrísal
    Uživatel

    Dakujem za pomoc, peniaze boli vratene. 🙂

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.