Aliexpress česky – Diskuze a Nákupy z Číny › Fóra › Produkty › Oblečení a doplňky › Ženy › Potrebujem radu
Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Iveta a poslední změna proběhla před 5 roky, 1 měsícem.
- AutorPříspěvky
- 10/01/2016 v 22:37 #1831
Prisla mi sprava od predavajuceho ohladom okuliarov…a ja neviem kde co mam kliknut…poradite mi prosim vas????….prikladam text co mi poslali: Dear customer,
Thank you for your order, wish you have a good time today.
We apologize that we find some severe defects on this order,can’t send to you.ould you please kindly cancel the order by choosing “ the other reasons “ ? Once we confirm it , aliexpress will refund the money back to you asap, fine?
Thank you for your kindness and understanding.
Have a nice day.
Best regards10/01/2016 v 22:50 #1832U objednávky je tlačítko Cancel order (Zrušení objednávky). Na to klikněte a vyskočí okno s důvody zrušení objednávky (přeložené je najdete v tomto článku: https://www.alirecenze.cz/index.php/jak-zrusit-nezaplacenou-objednavku-na-aliexpress-com.html). Prodejce po Vás chce, aby jste jako důvod vybral The other reasons – Jiné důvody. Vyberete tedy Jiné důvody, kliknete na Submit a tím odešlete prodejci žádost o zrušení objednávky. Vzhledem k tomu, že ji prodejce očekává, tak Vám ji do zítra potvrdí. Do e-mailu Vám o tom přijde e-mail a do několika dnů máte peníze zpátky na účtě.
10/01/2016 v 22:56 #1833Nevidim tam take nic jedine track order a Confirm Goods Received
10/01/2016 v 22:58 #1834aj ked ju otvorim je tam iba Open Dispute a Confirm Goods Received
10/01/2016 v 23:05 #1835alebo mam pockat do vyprsania casu a potom tam napisat ze mi nic neprislo a pozadujem o vratenie penazi?
10/01/2016 v 23:55 #1836Pravděpodobně nekoukáte na objednávku, které se ta zpráva týká. Prodejce Vás žádá o zrušení a to je možné pouze u neodeslané objednávky.
Tam, kde máte Open Dispute a confirm goods received je objednávka již odeslaná - AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.