Přidej recenzi

Potrebujem radu

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1831

    Miroslava
    Uživatel

    Prisla mi sprava od predavajuceho ohladom okuliarov…a ja neviem kde co mam kliknut…poradite mi prosim vas????….prikladam text co mi poslali: Dear customer,
    Thank you for your order, wish you have a good time today.
    We apologize that we find some severe defects on this order,can’t send to you.ould you please kindly cancel the order by choosing “ the other reasons “ ? Once we confirm it , aliexpress will refund the money back to you asap, fine?
    Thank you for your kindness and understanding.
    Have a nice day.
    Best regards

    #1832

    Iveta
    Klíčník

    U objednávky je tlačítko Cancel order (Zrušení objednávky). Na to klikněte a vyskočí okno s důvody zrušení objednávky (přeložené je najdete v tomto článku: http://www.alirecenze.cz/index.php/jak-zrusit-nezaplacenou-objednavku-na-aliexpress-com.html). Prodejce po Vás chce, aby jste jako důvod vybral The other reasons – Jiné důvody. Vyberete tedy Jiné důvody, kliknete na Submit a tím odešlete prodejci žádost o zrušení objednávky. Vzhledem k tomu, že ji prodejce očekává, tak Vám ji do zítra potvrdí. Do e-mailu Vám o tom přijde e-mail a do několika dnů máte peníze zpátky na účtě.

    #1833

    Miroslava
    Uživatel

    Nevidim tam take nic jedine track order a Confirm Goods Received

    #1834

    Miroslava
    Uživatel

    aj ked ju otvorim je tam iba Open Dispute a Confirm Goods Received

    #1835

    Miroslava
    Uživatel

    alebo mam pockat do vyprsania casu a potom tam napisat ze mi nic neprislo a pozadujem o vratenie penazi?

    #1836

    Iveta
    Klíčník

    Pravděpodobně nekoukáte na objednávku, které se ta zpráva týká. Prodejce Vás žádá o zrušení a to je možné pouze u neodeslané objednávky.
    Tam, kde máte Open Dispute a confirm goods received je objednávka již odeslaná

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.