Přidej recenzi

Predajca chce poslať novy tovar – bez objednavky

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  marian7 a poslední změna proběhla před 9 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8062

    marian7
    Účastník

    Tovar-mobil prišiel, bol nefunkčný, otvoril som dispute. Predajca SEN YUAN(HK) STORE uznal chybu a navrhuje poslať nový mobil. Má ale podmienku, že mi pošle traking Nr. novej zásielky bez novej objednávky a ja mám hneď následne stornovať dispute. Navrhol som, že dispute uzavriem, až keď mi príde dobrý mobil, ale na to nechce pristúpiť. Vraj tak dlho otvorený dispute je pre neho zlá vec. Ak by som súhlasil a mobil by prišiel znova vadný, alebo nedorazil vôbec, môžem znova otvoriť dispute na pôvodnú objednávku ? Čo mi poradíte ? Ďakujem.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.