Přidej recenzi

Predajca neakceptoval spor…

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #824

    Natalia
    Uživatel

    Zdravím, mám trochu problém, s ktorým si neviem rady. Som v spore s predajcom, ktorý mi poslal iný tovar ako bol objednaný. Žiadala som čiastočnú náhradu, ktorú mi predajca v správach odsúhlasil s tým, že mi to chce poslať na paypal a naliehal, aby som najskôr ukončila spor. To som neurobila a vyzvala som ho, aby potvrdil, že akceptuje spor, veď keď súhlasí, kde je problém? Odpovedal, že vraj mi nemá ako poslať peniaze. Teraz potvrdil, že spor zamietol s tým, že ponúka iné riešenie (asi myslí to poslanie peňazí na paypal). Celkom tomu nerozumiem, keďže všade čítam, že keď obe strany súhlasia so sumou, tak automaticky aliexpress vráti peniaze na kartu. Prosím o radu, ako mám ďalej postupovať.

    #826

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    prodejce to na Vás zkouší obklikou mimo Aliexpress. Prý snad dostávají „černé puntíky“ do hodnocení za spory, takže proto se snaží, aby je kupující raději zavřeli. Jenže když je zavřou, tak prodejci odejdou všechny peníze a nemusí už nic vracet, přestane komunikovat.
    Prodejce buď nezná, jak to chodí na Ali – nemá jak vrátit peníze – což se mi nezdá, proto si myslím, že spíš zkouší triky jak spor vyřešit ve svůj prospěch. Takže bych spor Modifikovala – otevřít a znovu požadovat náhradu. Pokud i tak prodejce zamítne, tak spor eskalovat. Oni si ve zprávách počtou, že nabízí Paypal, a třeba si na něj trochu došlápnou za navádění kupujícího na řešení mimo nich.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.