Přidej recenzi

Problém Česká pošta

Zvolené téma obsahuje celkem 22 odpovědí. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 10 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 23 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7574

    Dobrý den,
    podle sledování zásilek, jsou už šest dní tři z mých objednávek v Praze. Pouze dvě jsem mohla najít na „sledování zásilek Č.pošty“ podle čísla zásilky, ale je tam pouze datum přijetí a víc nic. U třetí objednávky která je rovněž už na místě destinace, Česká pošta hlásí že pod uvedeným číslem nemá nic. Objednávám docela často a tohle se mi ještě nikdy nestalo. Jakmile vidím že balíček dorazil do země destinace, vždycky ho mám nejdéle za dva dny doma. Sledovat zásilky umím, takže v tom problém není. Má tady někdo také takovou zkušenost? Vůbec nechápu jak tohle možné. Můžete mi poradit na koho a jak se mám obrátit a hlavně mi vysvětlit, jestli je tohle běžné? Objednávám už skoro rok a to velmi aktivně, ale tohle se mi stalo poprvé
    Děkuji za odpověď.

    #7576

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    jedná se o doporučené zásilky – všechny tři?

    #7579

    Nevím jestli jsou doporučené. Jak se to dá zjistit? A kdyby byly doporučené, tak jaký je v tom rozdíl? Děkuji.

    #7581

    Iveta
    Klíčník

    Pokud zásilka má na začátku R (RF11111111CN, RG111111111HK, RH11111111CN apod.), tak je doporučená a tím i dohledatelná na České poště. Navíc převzetí těchto zásilek potvrzujete podpisem doručovatelce.
    Doporučené zásilky můžete pak sledovat na stránkách ČP a máte přesný tracking, kde se zásilka nachází. Obyčejné zásilky mají předpokládaný tracking, který nemusí odpovídat skutečnosti (např. den odeslání + 3 dny odlet do ČR + 2 dny přílet do ČR), ale ve skutečnosti může zásilka ještě někde čekat na letišti na naložení / přeložení do letadla. V trackingu je pak napsané, že zásilka přišla do ČR, ale to nemá kdo potvrdit, protože ČP tyto zásilky nesleduje. Pak trvá cca 3-40 dnů než se Vám objeví ve schránce.

    #7584

    Děkuji Iveto. Kouknu na to. Ale stala se mi dneska jiná věc. Objednala jsem svetr a průběh se zdál normální. Ale při sledování zásilky jsem přišla na to, že je balíček stále v Číně na místě a není žádný pohyb. Poprosila jsem prodejce, aby se na to podíval. Neodpověděl. Dnes jsem se podívala znova a zjistila, že byla objednávka 4.3.2017 zrušena. Prodejce mnbe na tohle vůbec neupozornil a já nevím kdo to zrušil a proč. Napřed tam bylo že je balíček v tranzitu a teď je tam napsáno že je zrušen. Prodejci jsem samozřejmě napsala, ale asi neodpoví. Chci tedy objednávku zrušit a žádat o vrácení peněz. Ale nevím přesně který z důvodů které jsou uváděny v dotazníku mám zaškrtnout. Do samotné zprávy to pak vysvětlím, ale musím zaškrtnout napřed to políčko, kde jsou už předtištěné důvody. Už jste se s něčím podobným setkala? Mohla byste mi poradit co mám udělat? Moc Vám děkuji.

    #7585

    Iveta
    Klíčník

    Já myslím, že máte trochu zmatek v objednávkách, protože to, co uvádíte není možné.
    Pokud zásilka byla odeslána, tak NEMŮŽE být zrušena. Může vypršet čas pro doručení, ale to je pak objednávka dokončena.
    Píšete, že objednávka je zrušena a zároveň píšete, že chcete objednávku zrušit a žádat o vrácení peněz. Jak jako chcete zrušit zrušenou objednávku?

    #7586

    Asi jsem to špatně vysvětlila. Objednávka byla zrušena někým, nevím kým. Mnou ne.
    2017.03.04 11:35 (GMT-7): 【8】Order has been Cancelled
    2017.03.03 19:35 (GMT-7): Order has been Cancelled
    2017.02.19 19:36 (GMT-7): Shipment confirmation
    2017-03-03 00:01:58
    Tohle jsem mu napsala, když jsem viděla, že je balíček pořád na jednom místě. Na to neodpověděl, ale druhý den byla objednávka zrušena. Jak vidíte. Napsala jsem mu před chvílí jiný dopis, přeposílám:
    2017-03-05 01:10:59
    Order has been Cancelled 4.03.2017 What does it mean? Why did you cancel the order? You did not warn me and I paid the goods.
    Today I had to found this information myself in tracking order.
    You’ve even written off to my first question. This is strange from the trader. Please respond quickly, otherwise I will have to cancel the order for failure to comply with the conditions of purchase and ask for a refund on my account.
    Jaroslava
    Tohle byl první dopis.
    Hello Friend, from 20.02 in 2017 facing my package still in one place and not move. Please check my goods. Thank you Jarka

    #7587

    Je to přehozeno, první dopis je dole, poté byla objednávka zrušena jak jsem přeposlala text z mé objednávky a já mu teda dnes poslala druhý dopis, který je nahoře. Snad už je to srozumitelné. Tak teď nevím jak tomu mám rozumět a co dělat. Děkuji.

    #7590

    A co se týče zásilky, která je údajně už v Čechách od 26.2. tak pod číslem které mám k dispozici není stále u České pošty evidován. Což už je deset dní.
    YunExpress YT1704908979200217

    #7591

    Nakonec mne napadlo, že prodejce špatně rozuměl že ho prosím aby zkontroloval mou zásilku a místo aby ji zkontroloval, tak ji zrušil. Oni také neumí dobře anglicky podle toho jak píší. Já trochu umím, tak mohu automatický překladač kontrolovat a opravit nesmysly. Já jsem nakonec raději otevřela spor a udala jsem správné důvody. Přeposlala jsem jim, že prodavač objednávku zrušil sám a žádám peníze zpět.Ptala jsem se i jinde, ale nikdo mi v tomhle neporadil, asi se s tím ještě nikdo nesetkal.
    V každém případě děkuji za zájem. Jarka.

    #7601

    Jaromír Pavlas
    Účastník

    česká pošta je podnik k nezaplacení, ještě se nestalo aby se zásilka stratila někde na cestě z číny až v čechách projde přes vyměňovací poštu120 přes celnici pak na sklad SPU a konec jako když se po ní slehne zem, již několikrát jsem komunikoval kvůli tomuto problému s poštou i přes JUDr. Zuzana Kvášová ombudsmanka ale pořád dokola pošta za nic nemůže její odověď je následující – velmi lituji, ale o Vámi uvedené zásilce nejsou v našem interním datovém záznamu k dispozici úplné údaje (pravděpodobně chybou v nasnímání dat); nelze proto bohužel zjistit, kde se zásilka v tuto chvíli nalézá.
    Doporučuji Vám proto kontaktovat odesílatele a dohodnout se, aby zásilku s podacím lístkem reklamoval, případně Vám předal podací doklad, s kterým můžete reklamovat i Vy jako adresát.
    Lituji, že Vám nemohu podat příznivější zprávu a omlouvám se za způsobené nepříjemnosti. Hezký den Slanařová Věra Call centrum

    obraťte se na info pošty – [email protected] – ať to prověří – co je se zásilkou ať vám dají vědět kde se nachází že jí ještě nedoručili ale moc velkou naději vám nedávám že se dočkáte kladné odpovědi, kdyžtak otevřete spor na Ali před koncem ochrané lhůty z důvodu nedodání zásilky to jediná možnost jak alespoň dostat peníze zpět za nedodanou -ztracenou zásilku. Česká pošta je pán a s tou nikdo nehne hlavně že si účtuje pořád větší platby za své velice kvalitní služby. Ta vaše zásilka YT1704908979200217 je od 2017-02-26 09:45 Podebrady,CZ – http://www.17track.net/cs/track?nums=YT1704908979200217&fc=0

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7603

    Dobrý den Jaromíre. Děkuji za reakci. Ohledně toho svetru jsem se nakonec dohodla s prodejcem a už mi vrátil peníze. Co se týče objednávky, ke které jste se vyjádřil s tím, že už je v Poděbradech, tak už jsem ji asi dostala. Já toho objednávám hodně a skoro každý den mi něco přijde. Momentálně nemohu zkontrolovat o kterou objednávku šlo, protože mi přestala fungovat možnost sledování zásilek. Právě chci založit novou otázku, aby se to tady nepletlo. V každém případě Vám velmi děkuji. Jarka.

    #8113

    sosi
    Účastník

    Dobrý den, můžete mi poradit jak vyřešit problém, kdy pravděpodobně někdo balík za přibližně 60 Đ převzal v ČR. Podle transakční historie jsem zjistila, že dne 26.11.2017 byla zásilka vyexpedována a dne 13.12.2017 byla doručena do DEPA Praha 120, kde jí bylo přiděleno číslo zásilky BAXXX. Dne 14.12.2017 byla odeslána do DEPA Chomutov, přičemž já bydlím na opačné straně republiky:-)
    Ali proto spor dokončil aniž bych mohla reagovat, navíc byly vánoční svátky a pošta nestíhala.
    Dále by mně zajímalo jestli Ali má zásilky pojištěné a jestli se dá zvolit jiný přepravce.
    Děkuji

    #8114

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud zásilka byla doručena na jinou, než Vaši adresu, tak to nebyl Váš balík, ale dostala a sledovala jste číslo cizí zásilky. První co jste měla udělat, tak bylo hned 14/12 otevřít spor s tím, že zásilka směřuje do jiného města a tak to není Vaše zásilka. Jakmile je totiž zásilka doručena, zkrátí se ochranná doba na 10 dnů a pokud jste počítala s tím, že zásilka měla při odeslání zásilky ochrannou dobu třeba do ledna, tak bohužel takto skončila již během Vánoc. Sice je poté ještě 15 dnů na otevření sporu, ale jak píšete, spor máte dokončený. Spor jste tedy otevřela, že zásilka putuje jinam? Pokud se přidá obrázek trackingu, tak se mi ještě nestalo, že by Aliexpress spor zamítl.
    Pošta v tomto případě nehrála žádnou podstatnou roli, ale jestli chcete zvolit jiného dopravce, rozklikněte u zboží šipku vedle tučně napsané přepravy a otevře se Vám tabulka na výběr přepravce.

    #8116

    sosi
    Účastník

    Dobrý den,
    děkuji za odpověď. Číslo zásilky určil odesílatel a myslím, že jsem sledovala správné číslo. Spor jsem neotevřela, protože jsem měla za to, že pochybila Česká pošta, která před vánoci nestíhala … A u přehledu mi seděly data expedice a dodávky do ČR. Díky Vám vím, jak jsem pochybila a měla jsem spor otevřít. Nedávno jste mi odpovídala na dotaz, kdy se jednalo o stejné zboží, kdy tento prodejce požadoval dalších 5Đ za poštovné. Takže teď mám dojem, že schválně zadali jiné číslo přepravy. Ještě zkusím Českou poštu, ale nevidím to růžově. Sosi

    Parcel Status Delivery successful
    Destination country
    Czech
    Czech Post
    Country of origin
    China
    • Successful delivery 2017-12-18 18:50:00
    • Export customs clearance complete 2017-11-26 15:53:45
    • arrive export exchange 2017-11-26 07:07:09
    Tracking number: LF168789363CN
    Logistics company:China Post Registered Air Mail Shipment time:2017-11-26 16:54:00
    Order information Order number:88144624968785
    Shop name:Sport Unlimited
    Receiver address:Ostrava,Czech republic,Czech Republic Sona XXX

    ČESKÁ POŠTA
    Detailní informace k zásilkám
    LF168789363CN
    • Typ zásilky: LF,
    • Hmotnost zásilky: 0.0 kg,
    • Výše dobírky: 0 Kč,
    • Počet kusů: 1 kus

    Datum Událost PSČ Místo vzniku události
    18.12.2017 Dodání zásilky. 43007 Depo Chomutov 70

    18.12.2017 Doručování zásilky. 43007 Depo Chomutov 70

    18.12.2017 Příprava zásilky k doručení. 43007 Depo Chomutov 70

    14.12.2017 Výstup z vyměňovací pošty. 22000 Praha 120

    13.12.2017 Podací číslo zásilky přidělené v České republice: BA961650914VV.
    13.12.2017 Převzetí zásilky vyměňovací poštou. 22000 Praha 120

    26.11.2017 Odeslání zásilky do České republiky.
    26.11.2017 Zásilka převzata do přepravy.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 23 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.