Problém Česká pošta

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • Author
    Posts
  • #8119
    Iveta
    Keymaster

    Ano, prodejci to dělají “fikaně”. Když se jim sejdou ve stejném období (1-3 dny) třeba 2 či více objednávek z ČR, tak klidně pro všechny zásilky zapíší stejné podací číslo. Je jedno, jestli ve skutečnosti poslali jen jeden balík a číslo napsali všem stejné. Nebo napíšou všem stejné číslo, protože se jim jen nechce dohledávat pro každou objednávku správné číslo. Mám zkušenost, že obvykle odpoví na dotaz na správné sledovací číslo “nebojte se, zásilka je odeslaná, trpělivě čekej”. Jenže se nedám, pohrozím sporem a to už pak to správné číslo dohledají a napíší.
    Takže Vaše zásilka může ještě být doručena, to lze těžko odhadnout, jestli ji poslal nebo ne. Jestli se to ale týkalo té zásilky co chtěl připlatit na dopravu, tak je možné, že to neodeslal schválně a úmyslně napsal číslo jiné zásilky do ČR. Tak ví, že do poslední chvíle čekáte na doručení a má naději, že poslední dny doručování prošvihnete otevřít spor a on tak dostane peníze za nic. Což se mu asi podařilo 🙁
    Když to tak ale počítám…. 18/12 bylo dodání zásilky, pokud jste v Aliexpressu nepotvrdila přijetí balíčku, tak ochranná doba skončila po 10ti dnech po doručení, tedy 28/12. A nyní máte 15 dnů na otevření sporu, tedy do 12/1, to by měl spor jít ještě otevřít. Hlavně tam přiložte fotku sledování, že zásilka byla doručena do jiného města a PSČ a tak to není Vaše číslo zásilky.

    #8121
    sosi
    Participant

    Ještě jednou děkuji za vysvětlení. Určitě to vyzkouším. A budu si dávat větší pozor. Sosi

    #8124
    Jaromír Pavlas
    Participant

    jen dodám, asi nejste p.Tichá kam to bylo dodané, kdyžtak to můžete přiložit ke zprávě pro Aliex

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8127
    sosi
    Participant

    To opravdu nejsem. Děkuji moc. Přílohu tam přiložím. Sosi

    #8142
    sosi
    Participant

    Dobrý den,

    dne 7.1. jste mi odpovídala na dotaz ohledně zboží, které zaslali na jinou adresu.
    Napsala jsem obchodu zprávu, oni odpověděli a podle mě natahují čas… (Spor bude uzavřen 12.1.2018)
    My friend, Please give me some time ,I will contact the post office ,later I will leave your message, thanks

    Odpověděla jsem, aby vrátili celou částku, protože zásilka byla prokazatelně zaslána jinému zákazníkovi. Přiložila jsem všechny doklady o transferu v ČR a to i díky panu Pavlasovi. A nyní přes 20 hodin žádná další odpověď.
    A teď stále nemůžu přijít na to kde napsat přímo Ali a doložit všechny relevantní doklady.
    Můžete mi prosím ještě jednou poradit. Už jsem slepá a nejen to!

    #8143
    Jaromír Pavlas
    Participant

    mělo by to jít přímo v objednávce ( přehled objednávek ) otevřít spor – open dispute – nebo podle tohoto návodu viz foto – odkaz zde – https://helppage.aliexpress.com/buyercenter/questionAnswer.htm?spm=a2g19.helppage_7aypo.0.0.TYQwOq&isRouter=0&viewKey=1&id=20060634&categoryIds=9205380&lang=ru

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8145
    sosi
    Participant

    U mně to právě nejde otevřít spor klasicky, protože balíček převzala paní Tichá a spor byl uzavřen. Já jsem se mylně domnívala, že balíček omylem leží v jiném městě a čekala jsem až bylo pozdě.
    Finished

    A teď se s tím peru!!! S angličtinou se taky peru 🙂

    #8149
    Iveta
    Keymaster

    Spor přece máte otevřený, ne? Spor nebyl uzavřen, uzavřena byla objednávka doručením. Pokud něco prodejce navrhuje ve sporu (ne dole ve zprávách), tak pod jeho návrhem je tlačítko, jestli souhlasíte nebo spor odmítáte. Kliknete na to odmítnutí a necháte to být. Ono se to samo pak přesměruje na Aliexpress, nemusíte nic dál přeposílat.

Viewing 8 posts - 16 through 23 (of 23 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password