Přidej recenzi

problém s kvalitou

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 8 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1698

    Ivana Novotna
    Uživatel

    Dobrý den,
    obdržela jsem kabát, který byl mnohem menší než bylo uvedeno v popisu. Kontaktovala jsem prodejce, poslala mu nafocený kabát spolu s rozměry a byl mi nabídnut větší kabát se slevou. Souhlasila jsem s 50% slevou, což byla očividně chyba. Před dvěma dny jsem obdržela nový větší kabát, který je prostě hrozný. Stejná barva i střih, ale kvalita provedení i látka je prostě děsná. Kontaktovala jsem prodejce, a ten tvrdí že kabát byl vyroben ve stejné továrně a zkontrolován a je stejné kvality. Takže teď mám dva kabáty, jeden malý a jeden k vyhození. Je mi jasné, že jsem souhlasila s prvním kabátem, a pokusím se ho prodat abych získala alespoň část peněz zpět, ale ten druhý můžu tak maximálně vyhodit do popelnice.
    Myslíte že mám šanci získat peníze za druhý kabát zpět, nebo si mám ušetřit nervy a brát to jako poučení pro příště?
    Děkuji za Váš názor.

    #1699

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    no asi to bude těžké pořízení, ale zkusit to můžete. Nafotit co nejvíce, aby byly vidět rozdíly a pokud to půjde, tak otevřít spor a případně jej eskalovat. Počítejte raději s tím, že Aliexpress to zamítne, jde o náhradní zboží. Ale proč to nezkusit, nic tím neztratíte. Pak bych i druhý kabát nabídla k prodeji, třeba za nižší cenu, třeba se někomu bude hodit a líbit.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.