Přidej recenzi

problém s otevřením sporu na Aliexpress

Zvolené téma obsahuje celkem 27 odpovědí. Do diskuze (7 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Igor Rizman a poslední změna proběhla před 3 roky, 8 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 28 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #416

    Lucie
    Uživatel

    Dobrý den,
    mám obrovský problém na aliexpressu a vůbec si s ním nevím rady. Bojuji s tím už pár hodin. Zbývá mi 16 hodin do ukončení dodací lhůty a stále mi nepřišel balíček. Pokoušela jsem se i prodloužit lhůtu, ale obchodník nereaguje. Tak jsem se tedy rozhodla pro otevření sporu, vše jsem vyplnila ale když jsem se pokusila potvrdit vše tak se mi pod kolonkou s popisem prodávajícímu objevil tento text: Please enter between 4 – 512 English characters. A nevím si rady. Text není ani krátký ani dlouhý tady je v češtině: [i]Dobrý den,
    Za 16 hodin mi vyprší dodací lhůta, a mě stále nedorazilo zboží. Podle sledovacího kodu je v České republice již od začátku měsíce, ale to je poslední informace kterou mám. Tudíš jsem se musela uchýlit k otevření sporu.
    Děkuji Lucka. [/i]
    Moc prosím o radu. 🙁
    Předem děkuji

    #417

    Lucinka
    Klíčník

    AHoj Lucik,

    no podle mne je problem v tom ze nepouzivas Anglicke pisemnka. Tohle se nemuze brat jako anglicke pisemnko…….ěščřžýáíé

    Abys svuj text nemuze znova prepisovatm, existuje stranka, ktera ti di diakrituku odstrani.

    http://textmod.pavucina.com/odstraneni-diakritiky#.VKV7OSuG_2c

    Tady mas ten text bez diakritiky. Zkus to tam vlozit a dej vedet 🙂

    Dobry den,
    Za 16 hodin mi vyprsi dodaci lhuta, a me stale nedorazilo zbozi. Podle sledovaciho kodu je v Ceske republice jiz od zacatku mesice, ale to je posledni informace kterou mam. Tudiz jsem se musela uchylit k otevreni sporu.
    Dekuji Lucka.

    #418

    Lucie
    Uživatel

    strašně moc děkuji 🙂 i když původně jsem to měla v angličtině a taky to blblo, tak nevím. Už je mi to jedno již vše funguje jak má 🙂

    #421

    Lucinka
    Klíčník

    Lucik,

    no to jsem rada, ze to pomohlo napoprve 🙂

    Hezky den a kdykoliv budes neco potrebovat, staci napsat a nekdo urcite odepise a pomuze 😉

    Hezky den
    Lucinka

    #422

    Iveta
    Klíčník

    Nedá mi to se nezeptat, ale k čemu potřebujete český text bez háčků a čárek?
    V sporu je přímo napsáno, že text musí být jen a pouze v anglickém jazyce, jinak nelze odeslat. Takže ikdyž se tam napíše český text bez diakritiky, tak odeslat nelze, nebo by alespoň neměl jít odeslat. Ze zkušenosti vím, že stačí překlep v angličtině (plaese místi please) a už to ten spor nevezme.

    #423

    No co jak vim tak si to prodejce stejne preklada pres google translator, takze myslim ze by to melo jit. Zatim jsem s tim ja nemela problem. Asi muze zalezet taky od prodejce.

    Kdyz tak zde je preklad .. Lucko vloz tam to pro jistotu at s tim nemas problem.

    Preklad udelany pres: https://translate.google.cz/

    Hello,
    After 16 hours, I will expire delivery time, and I’m still not arrived goods. According to the tracking code is in the Czech Republic since the beginning of the month, but this is the last information I have. I therefore had to resort to opening dispute.
    Thank you Lucy.

    #424

    Lucie
    Uživatel

    Někteří obchodníci s tím nemají problém většinou si to přeloží. A když ne tak se ozvou s tím že textu nerozumí a já jim to zasílám v angličtině. Ale teď jsem to psala na poslední chvíli tak jsem se angličtinou moc nezabývala. Ale myslím, že v mém případě by jim to ani vadit nemělo, protože už předchozí popisek je v angličtině.

    #426

    Iveta
    Klíčník

    Ve sporu ale nekomunikujete jen s prodejcem, ale vyplňujete formulář [b]pro Aliexpress[/b], proto to tam musí být v angličtině.

    #573

    Monika
    Uživatel

    ahojte, chcem sa spýtať, po komunikácií s predajcom som chcela otvoriť spor, nakoľko som nedodržala minimálnu sumu nákupu, omylom som však klikla potvrdenie objednávky, predajca mi píše že to jám skúsiť znovu, ja však nemám žiadne voľné políčko na rozkliknutie sporu, čo mám teda robiť, dakujem.

    Order Number:
    64926212201283
    Status:
    Finished
    ReAdd To Cart

    #574

    Viliam
    Uživatel

    Takze si potvrdila objednavku ? A chces zrusit? Ak iba chces zrusit objednavku a nezaplatila si ? Tak po 20 tich dnoch sa to automaticky zrusi !!Ak si zaplatila tak je tam kolonka zrusit objednavku!! A nie otvorit spor !! Musis poziadat o zrusenie objednavky a potom ti to on potrvdi!!

    #575

    Iveta
    Klíčník

    Viliame, proč tolik vykřičníků? To vypadá, že Moniku křičíš a přitom sis ani pořádn nepřečetl, co napsala.

    Zboží objednala a nedodržela minimální částku pro objednání (někteří prodejci pošlou zboží až od 10 dolarů nebo případně musíš doplatit poštovné). Dopisovala si s prodejcem a místo aby klikla na Otevřít spor tak klikla Potrvdit doručení. Tím se jí objednávka uzavřela – viz níže píše, že tam má Status: Finished. To znamená, že objednávka je uzavřena, dokončena a spor již neotevře.

    Moniko, proč chceš otvírat spor? Protože jsi nedodržela minimální částku pro objednání? Kdyby ti prodejce to nechtěl poslat, tak ti to nepošle a nezobrazí se ti tam tlačítko Potvrdit objednávku. Zůstalo by to otevřené, čekající na odeslání.
    Jenže on to musel poslat a proto jsi tam to tlačítko Potvrdit objednávku měla. Chápu to tak, že zboží ti ještě nepřišlo, ale omylem jsi už potvrdila přijetí.

    #576

    Monika
    Uživatel

    Iveta, pochopila si to správne, dakujem, objednávka je FINISHED a ja neviem ako ju mám otvoriť tak, aby mi vedel vrátiť peniaze, nakoľko ma stále v správach na to vyzýva. objednávka bola realizovaná ešte 1.12.2014

    #577

    Lucinka
    Klíčník

    Monika, ake zpravy? jako emaily nebo primo v systemu Aliexpress po prihlaseni?

    #578

    Monika
    Uživatel

    priamo v systéme po mojom prihlásení

    #579

    Iveta
    Klíčník

    Moniko, ta objednávka je již uzavřena, nelze ji ani otevřít ani začít spor.

    Takže on ti má vrátit peníze? Já to pochopila, že jsi udělala malou objednávku za málo peněz než on chtěl pro odeslání. Jediná možnost jak by ti MOHL vrátit peníze je přes Paypal. Ovšem, když je obj. uzavřena, ti nic vracet NEMUSÍ. On peníze dostane od Ali a s tebou už nemusí komunikovat. Pokud však peníze vrátit chce, tak mu pošli e-mail na Paypal a uvidíš.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 28 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.