Přidej recenzi

Prodejce mě žádá o otevření sporu – vrácení peněz

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2459

    Dobrý den, jsem na Ali začátečník a nevím co stím objednala jsem si boty. Prodejce mi napsal : dear,our shop is banned, for ordering in here, we won’t be able to fullfill order,
    please cancel the order.
    Zeptala jsem se ho jestli boty odeslal napsal: no, sorry. open dispute for refund
    Mám teď otevřít spor na základě čeho? Nebo co mám prosím dělat?

    #2460

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    no pokud má prodejce zablokovaný obchod, tak pravděpodobně boty neodeslal. U neodeslaného zboží nelze otevřít spor, lze jen prodejce požádat o zrušení objednávky kliknutím na tlačítko Zrušit objednávku. Prodejce pak zrušení schválí a automaticky se Vám peníze vrátí.
    Pokud by jste již objednávku měla jako odeslanou, což je mi divné, že by Vám prodejce psal, že nemohou objednávku vychystat, tak by šel otevřít spor např. na důvod Zásilku nelze sledovat.

    #2461

    Dobrý den, otevřela jsem spor a žádala o full refund. Na druhý den tám mám že
    :Status: Finished
    Reminder: Dispute Finished.
    Což teda znamená že mi všechny peníze vrátí ?

    #2462

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, prodejce potvrdil a peníze se Vám do 15ti pracovních dnů vrátí. Obvykle to bývá do 5ti dnů.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.