Prodejce nekomunikuje

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #7420
    Dana Rohnová
    Participant

    Dobrý den, prosím o radu objednali jsme od jednoho prodejce 2 ks mikin. Vzhledem k tomu, že byl stav objednávky stále neměnný prodloužili jsme lhůtu k vyřízení. Avšak následně jsme zjistili, že prodejce již neprodává vůbec nic jeho obchod je úplně prázdný a prodejce vůbec nekomunikuje. Požádali jsme o zrušení objednávky, avšak opět bez odpovědi. Lhůta k vyřízení je nyní 83 dnů. Nelze ani otevřít spor. Prosím o radu jak dále postupovat a vykomunikovat vrácení peněz zpět. Velmi děkuji za odpověď.

    • This topic was modified 6 years, 11 months ago by Dana Rohnová.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7573
    Jaroslava Seidlová
    Participant

    Dobrý den. Ale v objednávce kterou jste sem zaslala je napsáno, že prodejce ještě zboží neodeslal, protože zrovna tyhle mikiny nemá skladem.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password