Přidej recenzi

Prodejce nekomunikuje

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Jaroslava Seidlová a poslední změna proběhla před 1 rok, 6 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7420

    Dana Rohnová
    Účastník

    Dobrý den, prosím o radu objednali jsme od jednoho prodejce 2 ks mikin. Vzhledem k tomu, že byl stav objednávky stále neměnný prodloužili jsme lhůtu k vyřízení. Avšak následně jsme zjistili, že prodejce již neprodává vůbec nic jeho obchod je úplně prázdný a prodejce vůbec nekomunikuje. Požádali jsme o zrušení objednávky, avšak opět bez odpovědi. Lhůta k vyřízení je nyní 83 dnů. Nelze ani otevřít spor. Prosím o radu jak dále postupovat a vykomunikovat vrácení peněz zpět. Velmi děkuji za odpověď.

    • Téma bylo upraveno před 1 rok, 8 měsíců uživatelem  Dana Rohnová.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7573

    Dobrý den. Ale v objednávce kterou jste sem zaslala je napsáno, že prodejce ještě zboží neodeslal, protože zrovna tyhle mikiny nemá skladem.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.