Přidej recenzi

Prodejce požaduje účet na PayPal

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Miki a poslední změna proběhla před 8 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #8107

    Miki
    Účastník

    Dobrý den. Prosím o info. Na Ali jsem si objednal nějaké zboží. Dlouho nepřicházelo a já propásl 60-ti denní ochr. dobu. Objednávka byla uzavřena jako dokončená. Po tomto zjištění jsem napsal prodejci, že zboží nedorazilo a že požaduji vrácení zaplacené částky. On souhlasí, ale chce na mně č. mého účtu u PayPal. Takový účet ale nemám a zřizovat ani nechci. Má prodejce právo na mně požadovat číslo účtu u PayPal? Při nákupech vždy platím platební kartou. Neexistuje jiný způsob, jak mi peníze vrátit? Děkuji za odpověď. Miki

    #8189

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    když jste propásl ochrannou dobu Aliexpress, tak nemáte nárok na vrácení peněz, proto se ta lhůta jmenuje ochranná. Je dobrou vůlí prodejce, že Vám sám nabízí vrácení peněz přes PayPal, protože Vám ani nemusí odpovídat. Takže o právu prodejce po Vás něco požadovat nemůže být ani řeč.
    Kdybyste si PayPal založil, tak by jste věděl, že nemáte žádné číslo účtu jako v bance, ale že jen prodejci pošlete svůj e-mail registrovaný u PayPal a peníze Vám na ten účet přijdou.

    #8192

    Miki
    Účastník

    Dobrý den. Díky za odpověď. Nakonec je vše ok, neb zboží pár dní po mém dotazu na Vás s velikým zpožděním (ale přeci) dorazilo. Děkuji.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.