Přidej recenzi

Prodejce slíbil zaslání nového zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2394

    adéla
    Uživatel

    Ahojky,
    přes ali jsem si koupila botky, vybrala jsem velikost podle měřících tabulek a cm obvodu a délky chodidla prodejce. Boty přišly malé. Bohužel jsem nebyla doma a podle fotek jsem tedy ještě před vyzkoušením odklikla, že boty dorazily. Každopádně se mi pak ale podařilo zpětně otevřít spor. Vložila jsem fotky, popis problému a sama jsem napsala, že jinak se mi boty dost líbí a byla bych ráda za větší. Začala běžet 5 denní lhůta na odpověd prodejce. Ten mi napsal zprávu, zeptal se na míry a přislíbil, že mi pošle nové boty. Co teď? Mám to ve sporu nějak upravit, nebo jak se v případě této domluvy pokračuje? Nechci to uzavřít, dokud nebudu mít jistotu, že nové boty opravdu poslal. Také mi zde zakliknul vrácení zboží. Máte s tím nějakou zkušenost? Boty už tak byly celkem drahé.. Jinak u sporu se mi stále odečítá těch pět dnů..

    #2396

    Iveta
    Klíčník

    Pokud spor zavřete, prodejce nové boty pravděpodobně stejně nepošle. Zasláním zpět přijdete jak o peníze za poštovné a pravděpodobně i za boty.
    Řešila bych to jinak – spor zavřít, boty nabídnout na netu a koupit si nové, větší. Toto je častý problém, takže bych se nebála, že by se neprodaly.

    #2406

    adéla
    Uživatel

    To mě napadlo. Ale mam obavu, že boty velikost 34 prodám těžko. Prodejce na spor oficiálně zatím nereagoval, zbývají mu necelé dva dny, než se spor uzavře. Zatím vše řešil jen ve zprávách pro mě. Ted mě požádal, abych spor uzavřela, poslala boty, atd., že on je pošle taky.. Tohohle jsem právě nechtěla dosáhnout, protože nemám jistotu, že je opravdu pošle.. Takže co ted? Dá se spor nějak prodloužit nebo nastavit třeba na nějakou dobu, než dorazí zboží? Abych byla dál chráněná…. ?

    #2407

    Iveta
    Klíčník

    No spor se dá natahovat tak, že obě strany odpovídají poslední den (prodejce 5tý den, nakupující 15tý den). Jestli na Vás prodejce bude tlačit s ukončením sporu, tak raději vrátit peníze.
    Jinak myslím, že vel. 34 lze prodat jako dětskou bez problémů, stačí nabídnout na některém dětském bazaru nebo i normálních bazarech, na FB je plno různých skupin.

    #2408

    adéla
    Uživatel

    Bohužel se jedná o lodičky na celkem vysokém podpatku.. takže u dětí se to asi neujme 🙂 Tak uvidíme, co bude dál…

    #2413

    Iveta
    Klíčník

    Aha, to asi neujme 😀 No zkusit můžete… třeba se kupující najde 🙂

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.