Přidej recenzi

Prodejce stále nezpracoval zásilku

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Kristyna a poslední změna proběhla před 3 roky, 10 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #346

    Kristyna
    Uživatel

    Dobrý večer,

    měla bych tu další dotaz…

    Jelikož na Ali objednávám poprvé a nevím moc jak to tam chodí, tak se chci raději ujistit, zda je vše v pořádku.
    Ve středu jsem si objednala hodinky a je neděle a u objednávky je pořád status že se zpracovává a čeká na odeslání. Je u toho teda že má prodejce čas ještě cca 3 dny. Objednávku mi potvrdí až ty 3 dny uběhnou nebo mi ji může potvrdit v průběhu? Bojím se aby si peníze nenechal, nic nepotvrdil a já byla jak bez peněz, tak bez hodinek.

    Děkuji moc 🙂

    #347

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý večer,

    AliExpress funguje tak, že Vy si u prodejce/prodejců vyberete zboží, zaplatíte vše jednou částkou a ta putuje k AliExpress. Ten peníze pro jednotlivé prodejce zadrží do té doby, než potvrdíte, že jste zboží obdržela a je v pořádku. Pokud by dorazilo poškozené, špatná barva, špatná velikost, menší počet v balení apod. tak se otevře spor, kde budete žádat část peněz nazpět (částku si určíte sama). Prodejce částku na vrácení buď potvrdí nebo poníží a peníze se Vám automaticky vrátí zpátky na účet. Takže AliExpress ze zadržené celé částky za zboží část vrátí Vám a zbytek peněz teprve pošle prodejci. Vy jste tak chráněna, že vždy obdržíte zboží, nebo se Vám vrátí peníze (v případě, že by zásilka nedošla).

    K vychystávací době – prodejce potřebuje čas, aby pro Vás zboží zabalil a poslal. Podle počtu svých objednávek si určuje čas, který potřebuje k vychystání. Proto se doba vychystání u jednotlivých prodejců liší od 3 dní až třeba po 60 dnů. V této době je prodejce povinen zásilku odeslat a její odeslání potvrdit zadáním sledovacího čísla do objednávky.

    Pokud tedy píšete, že má na to ještě 3 dny, tak vyčkejte. Po odeslání by Vám měl od AliEx přijít e-mail, že zboží bylo posláno (občas tedy nepřijdou, takže je lepší do objednávek nakouknout). Když by prodejce nestihl vychystat v běžící době, tak by přišel o obchod a to přece on nechce, takže nebojte, stihne to. Vyjímečně se může stát (období Vánoc, jiné svátky v Číně), že by Vás požádal o prodloužení doby pro vychystání, ale pokud by jste mu ji neprodloužila, tak se Vám peníze vrátí samy na účet.

    Až Vám zboží odešle (budete mít číslo zásilky), tak je teprve potřeba si hlídat čas, který se bude odpočítávat v objednávce. Pokud by Vám vypršel a zásilku jste do té doby neobdržela, tak přesto AliExpress pošle peníze prodejci a Vy máte smůlu, o peníze jste přišla. Když tedy vidíte, že se zbývá 5 dnů do konce doby, zažádáte jedním kliknutím o prodloužení doby (počet dnů si sama určíte), prodejce ji do 2 dnů potvrdí a čas je tak prodloužen.

    Kdybyste ještě něčemu nerozuměla, napište, ráda dovysvětlím 🙂

    Iveta

    #348

    Kristyna
    Uživatel

    Ivetko, děkuji Vám mockrát za vyčerpávající odpověď. Kdyby nastal nějaký problém, tak bych se ozvala 🙂

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.