Přidej recenzi

Prodloužení lhůty

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 4 roky, 7 měsíci.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (celkem z 2)
  • Autor
    Příspěvky
  • #966

    Nikola
    Člen

    Dobrý den, otevřela jsem spor, protože mi nepřišlo zboží. Dohodli jsme se s prodejcem na dalším prodloužením lhůty. Mám ten spor nějak uzavřít? Nebo se nechává otevřený? A pokud ani tak zboží nepřijde, tak pak spor zase otevřít? Předem děkuji za informace.

    #967

    Iveta
    Správce

    Dobrý den,
    spor můžete uzavřít, v objednávce naskočí opět možnost Otevřít spor.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (celkem z 2)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.