Přidej recenzi

Prodloužení termínu pro dodání u otevřeného sporu

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2333

    Ivana
    Uživatel

    Dobrý den, zboží mám 51.den na cestě. Vidím jej na stránkách ČP, že bylo 1.3. zasláno do ČR. Včera jsem otevřela spor, prodejce požádal o několik dalších dní. Zvolila jsem 10 a prodloužila to. Nyní mne prodejce žádá, že mám spor uzavřít. Já ale nevím, co dělat. [b][b]Mám spor uzavřít? Pokud zboží i pak nedorazí, jde spor opět otevřít? [/b][/b]Moc děkuji za radu. Iva

    #2334

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    pokud máte prodlouženo, klidně spor zavřete. Půjde znovu otevřít. Spor otevřete, pokud zboží nedorazí do 60ti dnů, třeba 62. den.

    #2380

    Ivana
    Uživatel

    Děkuji za minulou odpověď. Spor jsem tedy opět otevřela, protože zboží nedorazilo ani 62.den. A nyní prodejce už vůbec nereaguje, ještě mu zbývají 3 dny. Mám teď čekat, že se to uzavře samo a vrátí mi peníze? Tlačítko na eskalaci nevidím. Moc děkuji. Iva

    #2381

    Iveta
    Klíčník

    Ano, čekejte na odpověď prodejce. Pokud do těch zbývajících 3 dnů neodpoví, tak se Vám automaticky vrátí peníze zpět na účet. Tlačítko na eskalaci vidět ani nemůžete – slouží jako pomoc, když se s prodejcem nemůžete domluvit, tak eskalujete třetí straně – Aliexpress týmu. Objeví se tedy až prodejce na spor odpoví – např. žádáte 100% vrácení peněz. Prodejce buď potvrdí a spor se tak uzavře a přijdou Vám peníze. Nebo nabídne třeba 50% a či slevu na další nákup apod. To člověk nechce, takže mu znovu ve sporu odpovíte, že chcete 100%. Pokud i na podruhé zamítne, kliknete na tlačítko eskalovat spor.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.