Prodlužování ochranné lhůty prodejcem.
-
Dobrý den,
prosím, on si může prodlužovat ochrannou lhůtu sám prodejce ? Už se mi to stalo několikrát a ted ten poslední nákup už si prodejce to prodloužil sám asi 3x, na zboží čekám už 2 a půl měsíce a on stále prodlužuje lhůtu. Ani mi o tom neinformuje, já vždycky čekám, že už lhůta uplyne,abych otevřel spor a hle, najednou zase lhůta další 3 týdny.. Vůbec to nechápu, mám pocit, že tohle je spíše ochranna prodávajícího, než mě jako kupujícícho, protože, když stále běží ochranná lhůta, tak já nemohu otevřít spor.
Poradíte někdo prosím, jak v tomhle postupovat ? děkuji..
Zazadejte o refund. Bud vam to AliExpress vrati nebo napise pockejte “3dny” ci “10 dnu”. Nema smysl cekat na neustale na nic. Pokud se balicek mezitim objevi v Cesku, tak dejte cancel sporu.
@alík007
jenže, když jste v ochranné lhůtě, tak nejde otevřít spor, to je ten problém..aspoň u mně to tedy nejde. Vím, že dříve to šlo, ale od nějaké doby nejde otevřít spor, když ještě neuběhla ochranná lhůta a on ji stále prodlužuje, takže to nemá řešení.
Dobry den, jak jste to vyresil p.Jaroslave mam ten samy problem s prodejcem.
paní Ewo, zatím bohužel jinak 🙁 ochranná lhůta už 2x jím prodloužená ještě neuplynula a spor v této době nejde otevřít, zásilka je nesledovatelná, takže nikdo neví, kde je..už to trvá přes 3 měsíce..už se smiřuji s tím, že se zásilka ztratila, naštěstí nejde o velkou částku, tak se z toho hroutit nebudu, ale jde o ten princip. Prakticky je to ochranna jeho a já nemohu dělat nic..jestli může tohle dělat do nekonečna netuším 🙁
- You must be logged in to reply to this topic.