Aliexpress česky – Diskuze a Nákupy z Číny › Fóra › Nakupování na Aliexpress › Otevření sporu (Open dispute) › Prodlužování ochranné lhůty prodejcem.
Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Jaroslav a poslední změna proběhla před 10 měsíci, 3 týdny.
- AutorPříspěvky
- 11/05/2020 v 23:16 #148326
Dobrý den,
prosím, on si může prodlužovat ochrannou lhůtu sám prodejce ? Už se mi to stalo několikrát a ted ten poslední nákup už si prodejce to prodloužil sám asi 3x, na zboží čekám už 2 a půl měsíce a on stále prodlužuje lhůtu. Ani mi o tom neinformuje, já vždycky čekám, že už lhůta uplyne,abych otevřel spor a hle, najednou zase lhůta další 3 týdny.. Vůbec to nechápu, mám pocit, že tohle je spíše ochranna prodávajícího, než mě jako kupujícícho, protože, když stále běží ochranná lhůta, tak já nemohu otevřít spor.Poradíte někdo prosím, jak v tomhle postupovat ? děkuji..
21/05/2020 v 1:31 #148430Zazadejte o refund. Bud vam to AliExpress vrati nebo napise pockejte „3dny“ ci „10 dnu“. Nema smysl cekat na neustale na nic. Pokud se balicek mezitim objevi v Cesku, tak dejte cancel sporu.
21/05/2020 v 7:46 #148434@alík007
jenže, když jste v ochranné lhůtě, tak nejde otevřít spor, to je ten problém..aspoň u mně to tedy nejde. Vím, že dříve to šlo, ale od nějaké doby nejde otevřít spor, když ještě neuběhla ochranná lhůta a on ji stále prodlužuje, takže to nemá řešení.26/05/2020 v 17:56 #148468Dobry den, jak jste to vyresil p.Jaroslave mam ten samy problem s prodejcem.
26/05/2020 v 22:49 #148470paní Ewo, zatím bohužel jinak 🙁 ochranná lhůta už 2x jím prodloužená ještě neuplynula a spor v této době nejde otevřít, zásilka je nesledovatelná, takže nikdo neví, kde je..už to trvá přes 3 měsíce..už se smiřuji s tím, že se zásilka ztratila, naštěstí nejde o velkou částku, tak se z toho hroutit nebudu, ale jde o ten princip. Prakticky je to ochranna jeho a já nemohu dělat nic..jestli může tohle dělat do nekonečna netuším 🙁
- AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.