Přidej recenzi

prosba o pomoc s otevřeným sporem

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 2 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1423

    ivan saitl
    Uživatel

    Dobrý den, chci poporsit o radu jak psotupovat či co dělat. Zakoupil jsem telefon, nefungoval dle predstav, oterel jsem spor, s prodejcem jsem se dohodl na plnem vraceni penez pri vraceni zbozi, zbozi jsem odeslal postou na jim udanou adresu se sledovanim zasilky, dohodl jsem se s rpodejcem o prodlouzeni ochranne lhuty o 30 dnu. jen co delat dal. zareagoval mi na dsipute takto:
    ok.I have extend protect time for you and pls upload the tracking number on the aliexress,when we get your phone,we will refund to you

    jde mi o to jak a kam uploadovat to tracking number ??? jestli pomoci escalace sporu ci pomoci modify, chapu ze ukoncenim sporu bych prisel i o jim prodlouzenou ohcranu, jelikoz jsem potvrdil pri otevreni sporu prijeti zbozi. Prosim tedy o radu jak akam co napsat. dekuji 🙂

    #1424

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ještě jsem nic nevracela, tak nevím kam přesně to napsat, ale asi bych jako nejjednodušší považovala modifikovat spor a to číslo tam uvést. Pokud by se pak spor musel eskalovat, tak aby to tam bylo napsané. Je také možné, že ve formuláři sporu když se klikne na možnost Vrátit zboží – ANO, že se tam objeví políčko kam se to napíše…
    Zkuste ten spor, nevím jestli při případné eskalaci Aliexpress lidi koukají i do zpráv nebo jen do informací ze sporu.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.