Přidej recenzi

Prosba o změnu důvodu sporu

Zvolené téma obsahuje celkem 14 odpovědí. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 15 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2214

    Ne Uvedený
    Uživatel

    Zdravím!
    Prodejce zamítnul můj návrh sporu. A do kolonky „Reason and detail“ vepsal zprávu, že mi vrátí peníze, ale že mě prosí abych změnil důvod sporu na „I just dont like produkt“. Může se jednat o nějakou lest jak se vyhnout placeni? :dry:

    #2215

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    to nevím, jaká je to jejich lest, ale poslední dobou mne o to také žádají. Spíše se to snaží hodit na zákazníka, že je to jeho chyba, když zboží přišlo jiné nebo poškozené. Pravděpodobně za takové spory nedostávají „černé puntíky“ od Ali.

    #2216

    Ne Uvedený
    Uživatel

    No prakticky se obávám toho, aby prodejce navzdory slibu, po změně důvodu neodmítl proplatit spor. A po eskalaci na ALI nebylo na věc nahlíženo tak, že se mi zboží „pouze nelíbí“. Jedná se totiž o naprosto lživý popis parametrů, dodaný výrobek nesplňuje ani jeden :whistle: Což jsem do úvodního sporu uvedl.

    Respektive. Má i prodejce možnost eskalovat spor přímo na ali? V případě že ne. Mám stále možnost v případě že prodejce modifikovaný spor dle jeho přání neakcepuje, spor opět modifikovat na původní znění a až pak jej eskalovat na ALI….

    #2217

    Iveta
    Klíčník

    Ano, když jej prodejce 2x zamítne, dáte modifikovat, tak myslím, že po potvrzení to napíše, že je to 3tí úprava a tak se spor rovnou odesílá k eskalaci.

    #2240

    Ne Uvedený
    Uživatel

    Tak pokračování příběhu. Prodejce samozřejmě vrácení peněz nepotvrdil. Spor jsem tedy escaloval na ALI. Byl mi doručen email s rozhodnutím, o vrácení poloviny peněz, z důvodů zamítnutí některých stížností, s tím že mám uploadovat další videa. Klikl jsem tedy na respond a uploadoval toto video. Avšak z emailu ani přímo z dispute jsem nepochopil, jestli se bude někdo případem ještě zabývat, nebo jestli jen prostě po vypršení času bude vykonáno rozhodnutí 1 o vrácení poloviny peněz?

    #2242

    KEJML
    Uživatel

    AHOJ všem tak jsem na tom stejně
    Dnes mi napsal prodejce:
    Mohl byste mi prosím pomozte mi upravit spor důvod ?? Vyberte možnost, že jste dostali balíček a zvolte důvodu: „Způsob dopravy nebyl, jak je popsáno“ nebo „Easy vrácení nebo osobní důvody“. I vrátit $ 9 pro vás okamžitě. Prosím, neboj, já vrátit k vám. Můžeš mi to pomoct ??? Díky za chápete.¨
    Tak nevím :huh: nechci udělat chybu 😉

    #2244

    KEJML
    Uživatel

    Tak jsem jim změnil spor, tak doufám že nebude : za dobrotu na žebrotu 😀
    Tady nejde obecně říci: že jsem od nich měl už 4 zásilky, tak je to spolehlivej dodavatel.
    Jak se vyskytne problém, tak je číňan prostě číňan 😀
    Mám okolo 60 nákupu a šestej spor mě zas dokázal vykolejit 🙂
    Pokaždé si vymyšlej něco jiného.

    #2247

    Ne Uvedený
    Uživatel

    Další pokračování:
    Po uploadování všech videí, dohadování s prodejcem, eskalaci na ALI, vymýšlení a realizaci pokusu o tom jak změřit skutečný zorný úhel kamery. Dostanu, pokud se prodejce neodvolá, ani ne 2/3 zaplacených peněz, navzdory že prodejce prokazatelně lhal a dodal jiné zboží. Pro mě je to ostatně poučení že poctivost se nevyplácí a pokud člověku přijde obyčejně bez sledovacího čísla šunt co neodpovídá popisu, vyplatí se tvrdit že vůbec nic nepřišlo :dry:

    #2249

    KEJML
    Uživatel

    Ahoj,
    tak já dopadl dobře prodejce spor uznal a vrací polovinu. Je mi jen divné proč ty machinace.
    Při jiném sporu, jim nevadilo, že jsem oznámil padělek a tady se jim nelíbilo že mají vadné žárovky 🙁

    #2534

    Lucie
    Uživatel

    Ahoj, já mám podobný problém..Objednala jsem si šaty a přišlo mi tričko, které jen z daleka připomínalo šaty na obrázku od prodejce..Tak jsem otevřela spor, důvod jsem zadala, že neodpovídá popisu a navrhla jsem, že z těch 4 dolarů, chci vrátit 2,5. (Vím, že tu řeším směšné částky, ale jde mi o princip). Prodejce má vlastně 5 dní na vyjádření, zbývají 2 dny a ještě to nezamítnul, ale každý den mě bombarduje zprávami, že mi vrátí peníze, ale že mám změnit důvod neodpovídá popisu na osobní důvod.. a když jsem neodepsala, tak neustále píše jestli jsem tady a změň ten důvod…Tak se chci zeptat, jak byste v tomto případě reagovali? Změnili důvod na žádost prodejce, nebo to nechali beze změny dojet a v případě zamítnutí mého návrhu prodejcem dále eskalovat spor…Bojím se totiž, ja bylo psáno níže, že jakmile uvedu osobní důvod, tak po zamítnutí a eskalování sporu mi tým aliexpress už neuzná ani ty 2,5 dolaru 😀

    #2535

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    přesně tak, taky bych neměnila na osobní důvod. Prodejce ať si píše co chce (Ali mu do zpráv nevidí), počkala bych těch 5 dnů jak zareaguje na spor, buď to nechá projít nebo to v poslední chvíli zamítne.
    Sice jde o malé částky, ale oni na to spoléhají, že spousta lidí se o pár dolarů nebude hádat a nechá to být. Ale když pošlou úplně něco jiného, tak můžou být rádi, že nežádáte full refund a měli by to bez řečí potvrdit.

    #2537

    KEJML
    Uživatel

    Ahoj
    Prodejce v poslední chvilce ti to zamítne a budete se zas handrkovat, klidně mu to změň a hned uvidíš na čem jsi. Můžeš si to vyzkoušet, za tak malou částku je to aspoň zajímavá zkušenost a stejně mu to potom napíšeš do hodnocení, jak se k tobě choval.
    mě vrátil 9 dolaru a nic bych nenadělal:) změnil bych to než ti to zamítne. Potom můžeš ještě jednou udělat změnu kdyby ti nechtěl vyhovět. Mě to vyšlo, ale neříkám že to tak muže být vždy 🙁
    A nezapomeň napsat, jak ti to dopadlo, ať už uděláš cokoliv.

    #2539

    Iveta
    Klíčník

    No když to zamítne, tak obratem napíše zpět svůj původní návrh. A když i na podruhé zamítne, eskalace na Ali

    #2541

    Lucie
    Uživatel

    Ahoj, napsala jsem mu zprávu, že měnit důvod sporu nebudu, a že si myslím, že když bych změnila důvod, tak už bude mít možnost mi spor zamítnout a následně už nebudu mít nárok na odškodnění po eskalaci sporu.. a ať je teda rád, že nechci full refund a co se stalo..okamžitě mi potvrdil, o co jsem si požádala, napsal OK, ať se nezlobím, a že doufá za dobrej feedback 😀

    #2542

    Iveta
    Klíčník

    Tak to je vidět, že nečekal, že prokouknete jeho fintu 👿 😆 😆

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 15 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.