Přidej recenzi

Registrace

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Markéta a poslední změna proběhla před 2 roky, 3 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2563

    Vaclav
    Účastník

    Zdravím, 9.7. jsem se registroval na Aliexpress a dosud mi nepřišel potvrzovací mail účtu, co s tím? Přihlásit se mohu, vše v pohodě, takže, bude účet fungovat bez potvrz. mailu? Díky. Ještě dotaz: jak smažu účet, třeba před vytvořením nového?

    #2564

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    myslím, že pokud Vám funguje přihlášení se k účtu, tak bude vše v pořádku i bez potvrzovacího e-mailu. Účet smazat nelze, ale můžete si vytvořit jiný s použitím jiného než původního e-mailu, jméno a příjmení může být stejné.

    #2649

    Markéta
    Uživatel

    Dobrý den, chci se zeptat jakto, že účet nejde smazat?? Co když už ho tam nechci?

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.