Reklamace

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #1796
    Marcela
    Member

    Dobrý den,
    zajímalo by mě, co se stane, když běží ve sporu lhůta 6 dní, prodejce však zareaguje v poslední hodině tak, že nemám šanci zareagovat já… Nyní už nemám zboží ve sporech, ale čeká na feedback…. Moc tomu nerozumím. A druhá otázka, pokud spor “vyhraju”, za jak dlouho se mi vrátí peníze zpět? Děkuji

    #1797
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    moc dobře nerozumím Vašemu dotazu. Když otevřete spor, má prodejce 5 dnů (4 dny, 59 minut a 59 sekund) na odpověď. Pokud neodpoví, tak jste spor vyhrála a dostanete peníze zpět.
    Pokud odpoví, tak Vy máte na odpověď tuším 12-14 dnů (nevím přesně, musíte si to hlídat, informaci o tom, že prodejce na spor odpověděl nepřijde do e-mailu). Takže máte čas na spor zareagovat a odpovědět (znovu naběhne jemu 5 dnů) nebo spor eskalovat na Ali. Takže ať zareaguje druhá strana kdykoliv, Vy máte pořád více než týden na odpověď.

    Když spor prodejce potvrdí (akceptuje nebo se vůbec nevyjádří, případně Vám spor po eskalaci potvrdí Ali), peníze jsou Vám zaslány do 3-7 pracovních dnů zpátky na kartový účet.

    #1968
    Pavla
    Member

    Dobrý den, jsem tu nová a jestli nevadí, že vstoupím do této debaty. Zboží mi došlo jen ta mikina co jsem si objednala vypadá jak kus hadru, nezačištěné konce, nezdá se mi, že je to v pořádku. Napsala jsem vadu tenký materiál a křivě ušito. A včera jsem si otevřela spor. Vše vyplnila do popisu vady jsem to napsala česky. Musím to mít psané v jazyce anglicky nebo to může být česky? Běží mi tam 4 den…..Podívala jsem se i na video vícekrát, ale toto řeším poprvé tak tápu. Prodejce nereaguje.
    Otevřela jsem si u toho zboží spor detail. V podrobnostech u popisu mám červeně u vrácená částka tu částku co jsem zaplatila. Mám to brát jako, že mi ta částka bude vrácena aniž by někdo se mnou komunikoval? děkuji

    #1969
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    pokud jste otevřela spor, šlo tam psát česky? To je divné, když to najde neanglická slova (např. plaese místo please), tak to hlásí chybu.
    Jestli je tedy otevřený spor, tak hned pod tou tabulkou, kde je červeně částka, je řádek, kde přehledně vidíte “kdo co řekl”. Takže jestli tam máte jen Buyer a na řádku vypsanou Vaši žádost o vrácení peněz, tak prodejce neodpověděl. Pokud neodpoví do 5ti dnů (lhůta ve sporu vyprší), tak se Vám peníze vrátí ihned zpět na účet, nic nemusíte dělat, nikam psát.
    Když prodejce odpoví, tak tam přibyde řádek Seller a jeho vyjádření ke sporu:
    a) buď částku potvrdí a spor ze zavře, peníze putují k Vám
    b) částku poníží a cca 14 dnů máte na odpověď, abyste mu odpověděla
    c) žádost zamítne a nabídne 0 US zpět

    U možnosti b) i c) mu můžete opět odpovědět (Modifikace sporu) – spor kompletně vyplníte znovu, potvrdíte a do původního sporu se přidá další řádek, bude tam tedy Buyer – Seller – Buyer.

    Když i na podruhé zamítne nebo nabídne částku s kterou nesouhlasíte, kliknete na Eskalovat a spor se odešle Aliexpress týmu. Pak už jen čekáte na jejich vyjádření (cca 3-10 dnů). Do zpráv pod objednávkou/sporem pravděpodobně Aliexpress nevidí, takže co uvedete do sporu + důkazy (fota, video) budou posuzovat.

    #1970
    Pavla
    Member

    Mám tam jen jeho komentář, že děkuje za objednávku a tu moji reklamaci. Nevím vyplnila jsem popis česky a pustilo mě to dál. Jen jsem to psala bez háčků a čárek, protože mě to furt upozorňovalo na diakritiku. Jak je kolonka otevřít spor je uvedeno spor otevřen. Uvidíme počkám ty 4 dny. Děkuji

    #2668
    Stanislava
    Member

    Dobrý deň, neviete mi poradiť ako zistím svoj Pay Pal účet?

    #2669
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,

    pokud máte založený PayPal účet, tak “číslem účtu” je Váš e-mail, na kterém jste na PayPalu zaregistrovaná.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password