Přidej recenzi

REKLAMACE TELEFONU

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 hlas) se naposledy zapojil uživatel  Jozef a poslední změna proběhla před 3 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #407

    Jozef
    Uživatel

    Dobrý den,
    objednal jsem si telefon, který sice dorazil, ale jednalo se o fake, žádný originál.
    Rozhodl jsem se tedy telefon reklamovat a požadovat plné vrácení peněz. Prodávající souhlasil s touto podmínkou.
    Řešení jsem otevřel přímo pomoci ikony DISPUTE.
    Mám pár otázek: Status je takový
    Awaiting shipment return
    Reminder:
    You now have an agreement with the seller to resolve the dispute.
    You must return your order (with tracking details) within 7 calendar days 14 hour 55 minute 57 second If you fail to return your order within this deadline, your payment will be released to the seller.

    a zajímá mě, zda to znamená, že musím během 7 dnu odeslat zboží a doložit i sledovací číslo zásilky, nebo že by měl mít prodávající do 7 dnu u sebe v „rukou“? Osobně myslím, že to bude ta první možnost, protože za 7 dnů by to nedoručila asi žádná pošta 😆
    Dále mě zajímá co se děje pak, běží nějaká lhůta po odkliknutí možnosti SEND GOODS na obrázku, který přikládám? Nechci aby se stalo, že na to kliknu a zboží se nestihne doručit v nějakou stanovenou dobu pro odeslání zboží zpět a peníze by po vypršení lhůty pro moji reklamaci byly poslány kupujícímu a já u sebe neměl už ani zboží, které by bylo na cestě k prodejci. Má někdo s tím nějaké zkušenosti?

Prohlížíte 1 příspěvek (z 1 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.