Přidej recenzi

Reklamace zbozi, ktere neodpovida popisu prodejce.

Zvolené téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (6 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Igor Rizman a poslední změna proběhla před 3 roky, 10 měsíců.

Prohlížíte 8 příspěvků - 1 z 8 (z 8 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #281

    Eva Hegirova
    Uživatel

    Dobry den,

    jaky je prosim postup v pripade, ze zbozi neodpovida popisu prodejce? Je mozne se nejak branit a dostat penize zpet?

    Predem dekuji za odpovedi
    Eva

    #287

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, lze se bránit, otevřením sporu. Do důvodu zaškrtnout zboží neodpovídá popisu a dole v textu popsat v čem je zboží jiné. Nejlepší je zboží nafotit tak, aby byly na fotografiích rozdíly co nejvíce patrné. Zažádat o většinovou nebo plnou náhradu a čekat na vyjádření prodejce. Často prodejci na tyto spory ani neodpovídají a nechají spor uzavřít ve svém návrhu. Tzn., že prodejce se do 5 dnů nevyjádří a spor se uzavře s náhradou, kterou jste si určila. Pokud by prodejce nesouhlasil s Vaším tvrzením ve sporu (tedy ani jedna strana nechce ustoupit), podstupuje se spor přímo Aliexpress, který jej rozhodne v konečném řešení. Dopředu nelze říci, zda se přikloní na Vaši stranu či na stranu prodejce, důležité jsou však Vaše fotky a dodané informace.

    #391

    Lucie
    Uživatel

    Dobrý den,

    prosím o radu. Mám už od 27. listopadu stav Dispute Escalated – Processing. Asi týden zpět jsem kontaktovala živý chat aliexpress a řekli ať vydržím. Už uběhl skoro měsíc od eskalace případu, od aliexpressu žádné zprávy a navíc mi nejde znovu se dostat na chat. Udělala jsem vše podle návodu, ale po kliknutí na tlačítko pro začátek chatu mě to odkáže na nějaké podivné service tabao, které nefunguje. Přikládám pro představu fotky. Prodejce prodává hrozný šmějd, který neodpovídá popisu (polo „značkové“ tričko mělo být z bavlny a je to umělotina skrz kterou je vidět, protože je to jen podivná hustá jakoby síťovina a navíc dorazilo tričko se špinavým flekem a nití čouhající z loga) a já chci hlavně upozornit aliexpress aby někdo stejně jako já nenaletěl na takový šmejd. Za podobnou cenu jsem nakupovala fake polo v Turecku a bylo to kvalitní bavlněné tričko s falešným logem, čekala jsem dle popisu i udanému materiálu něco podobného. Budu moc vděčná za info zda Vám chat funguje a co je špatně.

    Attachments:
    #427

    eva
    Uživatel

    Dobry den,

    jaky je prosim postup v pripade, ze zbozi neodpovida popisu prodejce? Je mozne se nejak branit a dostat penize zpet?

    Predem dekuji za odpovedi
    Eva

    #428

    Lucinka
    Klíčník

    Evi, ani urcite je to mozne. Otevri spor a zadej vratit penize. Oni ti reknou at jim zasles zbozi zpatky. Zalezi jak je to drahe ale postovne bude stat od 250 – 400. Ja jsem zadala o vraceni poloviny penez.

    Zkus se podivat na me videa:

    #429

    eva
    Uživatel

    Spor jsem otevřela, Z požadovaných 10 $ prodávající snížil na 4 $ tak jsem eskalovala spor, napsala mu I zprávu. Teď nevím jestli jsem udělala dobře, co se stane když eskalovany spor zruším?

    #434

    Lucie
    Uživatel

    Tak jsem si pomohla sama. Rady tady jsou nepoužitelné. Za prvé nešlo kontaktovat aliexpress přes živý chat protože funguje jenom v prohlížeči Chrome. Za druhé pokud zboží není podle popisu, pak požádejte plnou refundaci. Až prodejce odmítne a navrhne jinou variantu dejte rovnou eskalaci případu. Pak bude na vás poskytnout důkazy, že zboží není podle popisu. Já to vyřešila tak, že jsem udělala printscreen obrazovky a k tomu jsem udělala fotku zboží. Pak měl prodejce 3 kalendářní dny na to dokázat pravost zboží a nebo že je v právu. Když to neudělá a nic nedodá aliexpress případ uzavře ve váš prospěch. Pokud jste v právu rozhodně nepřistupujte na částečné vrácení, máte právo na plné, jen to může být běh na dlouho trať. Já 27. listopadu eskalovala případ, pak jsem jednou kontaktovala s dotazem jak to vypadá a zase se nic nedělo, pak se mi 24. prosince povedlo dostat na live chat alibabi a tam mě přepojili na chat aliexpressu a tam konečně byla slečna/paní, která se mi začala na 100% věnovat a vše popohnala a dala do pohybu. 1. ledna konečně uzavřeno a teď čekám na přijetí peněz. Nebojte se eskalovat případ a nenechte se okrádat. Já už na aliexpressu nakupovat nehodlám. Na e-bay to občas stojí více, ale takové věci jako na ali si prostě nedovolí. PS: pokud se po 14 dnech od podání eskalace sporu nic neděje pravidelně kontaktujte aliexpress přes živý chat aby se Vám začali věnovat.

    #435

    Igor Rizman
    Uživatel

    Lucko,

    to ze ti funguje zivy chat pouze v chrome, asi nebude problem aliexpress, ale spis v tom, ze ti asi chybi nejake kluginy nebo aktualni adobe flash, nebo podpora Java. Mne to treba funguje.

    Dik za postup, co jsi tady napsala, prinosne i pro mne 🙂

    Igor

Prohlížíte 8 příspěvků - 1 z 8 (z 8 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.