Přidej recenzi

Ruda

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 7 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1787

    Prosím o radu. Objednal jsem si na alli zboží a omylem jsem zadal špatnou adresu. Hned druhý den jsem se snažil adresu opravit, ale zboží odešlo na špatnou adresu a vrátilo se na alli zpět. Nevím co dělat dál. Teď jsem ve fázi, že mi to píše “ spor eskaloval.Čekání na obě strany.“ A pod tím jsou dvě tlačítka. Buď reagovat, nebo zrušit arbitráž. Nevím co mám dělat. Dík za radu

    #1789

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    teď už nemůžete dělat nic – spor byl eskalován na Ali tým, který o sporu rozhodne. Obvykle jejich vyjádření trvá 2-5 dnů, ale v těchto předvánočních dnech toho mají více a na rozřešení můžete čekat i více než týden.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.