Přidej recenzi

seller acept issue

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  silvia a poslední změna proběhla před 2 roky, 10 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1781

    silvia
    Uživatel

    dobrý deň,

    mám takýto problém. objednávala som si z ali tričko v hodnote cca 15 eur, no ešte stále mi neprišlo. 8 dní pred ukončením ochrannej lehoty tovaru som otvorila spor na vrátenie celej čiastky peňazí, nakoľko tovar som ešte neobdržala. Predajca so mnou abolutne nekomunikoval a po uplynuti doby 5. dni mi v obejdnavke ukazalo- seller acept issue. prosim ako mam dalej pokracovat aby som sa dostala k peniazkom?mimochodom tovar stale neprisiel a neverim tomu ze pride vobec 🙁

    prikladam aj printscreeny toho co vidim.

    #1786

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    vše proběhlo v pořádku, peníze jsou na cestě 🙂 Pokud prodejce do 5ti dnů neodpoví na spor, spor se uzavře s automatickým odsouhlasením Vašeho návrhu – tedy vrácení 100% částky. Peníze se pak odešlou na Váš kartový účet zpátky, nemusíte nikam psát o vrácení částky. Vám však prodejce po 2 dnech spor potvrdil – souhlasil s vrácením peněz za nedodané zboží.
    Kde se vrácena platba nachází, najdete v objednávce – pod záhlavím objednávky jsou 2 záložky Order a Financial – klikněte na Financial a dole na stránce je šedá linka s oranžovými puntíky – první puntík znamená zahájení sporu, druhý rozhodnutí o vrácení platby a zahájení vrácení a třetí odeslaná částka na účet. Pokud tedy již máte všechny 3 puntíky oranžové, platba je na cestě – lze vidět i datum odeslání.
    Částka se Vám vždy připíše k datu objednávky, nikoliv k datu vrácení – takže když jste tričko objednávala třeba 11/11, tak se Vám vrácená částka objeví u data 11/11 s datem zaúčtování prosinec.

    #1788

    silvia
    Uživatel

    dakujem

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.