Shipment cancelled + prodejce už není na aliexpressu

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #8522
    MichalB51
    Participant

    Dobrý den, potřeboval bych poradit. U dvou objednávek od stejného prodejce se mi po několika dnech objednání ukázalo “Shipment cancelled”, když jsem chtěl kontaktovat prodejce tak jsem zjistil že už neexistuje a po otevření sporu mi aliexpress odpověděl jen toto viz screen. Nevíte jak postupovat dál žádný email mi nepřišel jak píšou. Děkuji Michal

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #8524
    Iveta
    Keymaster

    Dobrý den,
    toto je aktuální stav tohoto sporu? Dnes je 9/4 a ve sporu je uvedeno, že bude do 27/3 vyřešen. Peníze by měli vrátit automaticky zpět, když prodejce svůj obchod zrušil (nebo byl zrušen Aliexpressem jako podvodný). E-mail by Vám měl přijít kolem 20/3, kdy jste otevíral spor.

    #8525
    MichalB51
    Participant

    Právě že je 9.4 taky jsem si myslel že zo bude 27/3 vyřešeno a právě se neděje nic. Tak nevím no. Odepsali tam jen reminder: Because your order was sent by AliExpress Shipping, your refund request will be automatically handled by us instead of the seller.Please select if would like to ‘Accept’ the proposal we provided, or if you prefer to ‘Upload Evidence’ of the product to support your case. Please note that if this request is determined to be unrelated to logistics, we will hand over the refund request to the seller. For more information, please check the ‘AliExpress’ Judgment Details’ or your email inbox.

    #8526
    Iveta
    Keymaster

    Tak zkuste napsat na chat Aliexpress, zda se jim v systému “nezasekl” Váš spor.

    #8527
    MichalB51
    Participant

    Dobře, zkusím ještě počkat, že aliexpress má na řešení sporu 15-60 dní. Tak uvidím děkuji.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.
AliExpress v čestině a česky | Nákupy z Číny
Logo
Register New Account
Reset Password