Přidej recenzi

Sledování zásilky v ČR

Zvolené téma obsahuje celkem 5 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 10 měsíců.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1304

    Radka
    Uživatel

    Dobrý den, už téměř měsíc mám svou objednávku v ČR. Objednávku mohu sledovat zde http://track.yw56.com.cn/en-US/ pod číslem 11262058010
    Ale jediné, co tam písou je toto:
    Destination Country-Czech Rep.
    2015-07-19 00:00 Czech Rep. Arrive at Czech Rep. Airport-(Yanwen’s Track End)

    Zboží mi do teď nedošlo a nevím, kde je. Dá se nějak vyhledat zásilka po ČR? Přes poštu mi to nejde, když nemám to jejich standartní číslo 🙁

    #1305

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,

    bohužel se dále dohledat nedá, česká pošta tyto zásilky dále nesleduje. Počkejte na vypršení 60ti denní lhůty (s případným prodloužením lhůty) a otevřete spor s žádostí o náhradu v plné výši. Možná balíček dojde během sporu, možná taky až za 2 měsíce a možná taky nikdy 🙁 Každopádně Aliexpress garantuje vrácení peněz po 60ti dnech a na tom trvejte. Prodejce má někdy napsáno 39 dní nebo jinak, ale stejně se odvolávají pořád na 60 dnů.

    Budu ráda, když pak napíšete, jak to dopadlo, děkuji! 🙂

    #1341

    Radka
    Uživatel

    Tak bohužel zásilka nedošla. Podle sledování je už přes měsíc v ČR. Asi mi to někdo musel stopit 🙁 Zboží jsem neobdržela. Takže jsem včera otevřela spor o navrácení peněz.

    #1342

    Iveta
    Klíčník

    Ano, je spousta ztracených zásilek, také by mne zajímalo kam se všechny ztrácí 🙁
    Může se ale stát, že peníze Vám teď prodejce vrátí a zásilka třeba po dalších 2-3 měsících přijde. To nikam už nemusíte hlásit či doplácet a máte zboží zdarma. Ale to je tak jedna zásilka z 10ti ztracených.

    #1360

    Radka
    Uživatel

    Tak u nás to zatím dopadlo tak, že jsem otevřela spor. A chtěla vrátit peníze. Prodejce najednou prodloužil dobu dodání o dalších 30 dní a poprosil mě ať spor stáhnu a počkám deset dní, že zboží přijde, že urychlí poštu…. A že pokud zboží do deseti dnů nepřijde, tak mi peníze vrátí.
    Tak jsem spor stáhla. Deset dnů uplynulo a nic nepřišlo, tak mu píšu a on ať ještě počkám 2-3 týdny. Nevím jak se mám zachovat, zda počkat tedy oněch zbývajících 20 dnů a nebo rovnou otevřít spor 🙁 Ty prodejci jsou na ránu.

    #1361

    Iveta
    Klíčník

    Jestli je to více než 60 dnů od odeslání, tak spor otevřít a už nezavírat. Oni (stejně jako každý jiný odesílatel) nemá žádné páky jak balíček po cestě „popohnat“. Balíček někde putuje, ale nikdo nedokáže zjistit kde vlastně je.
    Otevřete spor a trvejte na vrácení peněz, když 3x jeho návrh odmítnete, tak se sám eskaluje na Aliexpress. Ale jinak ho můžete rovnou eskalovat sama hned po prvním odmítnutí od prodejce.

Prohlížíte 6 příspěvků - 1 z 6 (z 6 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.