Přidej recenzi

špatný mobil, žádost o vrácení peněz

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  pocitujlasku a poslední změna proběhla před 3 roky.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1351

    Ahoj, prosím o radu. Na aliex jsem si zakoupila mobil, stál asi 50dolarů,což není mnoho, ale je opravdu otřesný! Seká se, nemužu ani volat, protože nikoho neslyším, prodejce psal, že se jedná o MULTILANGUAGE CELLPHONE, tak jsem samozřejmě pod tímto pojmem pochopila, že má i češtinu. Hned po nadšeném rozbalení balíčku a pěkného vzhledu mobilu jsem byla ale zklamaná, když jsem zjistila, že telefon umí jen čínsky a anglicky, k tomu se přidalo to sekání, errory a minimální paměť telefonu. Ihned jsem otevřela spor, kde jsem vybrala jako důvod „system errors“ požádala jsem o 15dolarů zpět a vše prodejci popsala. Prodejce reagoval ještě ten den a odepsal mi, že si mám 2x zkontroloval objednávku, že píše, že v mobilu čeština není, k dalším problémům se ani nevyjádřil a výši refundace napsal 0dolarů. Jak mám s jeho rozhodnutím nesouhlasit (na co kliknout, jak postupovat ?), aby mi peníze vrátil ? Děkuji moc za odpověď, napsala jsem to celkem kostrbatě, tak snad mě pochopíte.

    #1352

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    jak to tak čtu, tak bych asi požadovala 100% peněz nazpět, protože telefon nelze používat, nejen kvůli angličtině, ale hlavně kvůli funkčnosti. Doporučovala bych nahrát video, kde bude vidět, jak se seká, hází errory a pod. Toto video nahrát na server uvedený dole ve sporu (tuším Fire Media nebo tak nějak), protože v Číně mají Youtube zablokované, nepřehráli by si to. Poté znovu spor odeslat prodejci a po jeho případné zamítavé odpovědi bych spor eskalovala na Aliexpress. Návod najdete zde:
    http://www.alirecenze.cz/index.php/22-jak-eskalovat-spor-na-aliexpress.html

    Ta čeština by do něj šla myslím nahrát v nějakém servisu, záleží na typu telefonu, ale měli by být schopni Vám s tím pomoci. Absenci češtiny bych do sporu ani neuváděla, ať Vám to kvůli tomu nevrací prodejce zpět.

    Dejte pak prosím vědět, jak jste dopadla, díky!

    #1358

    pocitujlasku
    Uživatel

    Pokial mal na stranke uvedene parametre ako pamat, rychlost cpu a pod. tak sa nemozes stazovat na malu pamat. To sekanie – skus ho dat do tovarenskeho nastavenia (neviem, aky je to tel. tak si to musis vygooglit). Ale myslim, ze to vratenie bude narocne.
    Ak ti to predajca zamietol, tak je tam moznost escalate dispute (alebo tak nejak) – to uz riesi aliexpress a budu chciet fotky alebo videa.
    Co sa tyka cestiny, tam neuspejes, pokial nebolo napisane, ze tam je.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.