Přidej recenzi

spor

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 1 rok, 8 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7555

    lojza
    Účastník

    Dobrý den prosím o pomoc otevřel jsem spor protože mi nebylo dodáno zboží,
    prodejce mi zaslal e-mail ktéremu moc dobře nerozumím, muž mi někdo vysvětlit co po mně
    chce,zaslal jsem už 2 e-maily s žádosti o vraceni cele častky děkuji

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7557

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    obávám se, že jste asi o peníze přišel. 🙁
    Zboží Vám nebylo dodáno a měl jste otevřít spor Refund only (Jen vrácení částky). Vy jste však otevřel spor Refund goods (Vrácení zboží) – tedy, že prodejce vrátí peníze, až mu vrátíte zboží, což je ve Vašem případě nemožné.
    Prodejce s návrhem souhlasil a systém Aliexpress Vám zasílá upomínky, že musíte do sporu zadat informace o sledování zásilky do Číny. Pokud je nedodáte do 28/2, spor uzavřou a peníze vyplatí prodejci.
    Při otvírání sporu je třeba si vše pořádně zkontrolovat, co vyplňujete. Během sporu by šel ještě důvod změnit, ale pokud prodejce souhlasil (a velmi rád, protože ví, že jste udělal hloupost, když píšete, že jste zboží nedostal), tak už jste se domluvili a nejde s tím nic udělat.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.