Přidej recenzi

Spor

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 9 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1966

    Dobrý den, otvírala jsem spor s prodejcem kvůli šatům. Míry přes prsa měli být 122 – 130 cm, ale jedny mají 110 cm a druhé 100 cm. Prodejce mi nejdříve spor zamítl, tak jsem ho pozměnila. Na podruhé souhlasil, ale jako podmínku si dal že mám šaty poslat zpět. Co dál? Jak se zachovat? Mám spor ESKALOVAT? Děkuji za odpověď Zdenka

    #1967

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, klidně eskalujte, když s prodejcem není řeč 🙁

    #2042

    Dobrý den, ALI po mně chtělo dodat nové důkazy, což jsem udělala. Ale nyní si nevím rady s touto jejich odpovědí. Mám jim dokládat nové důkazy, nebo spor schválili? Děkuji za odpověď Zdenka

    Dear Zdenka Balsanova,

    Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 71596019037391.

    Important: All evidence should be uploaded to our system (pictures and videos).

    Evidence on other websites will not be accepted.

    If you can not upload the evidence – please let us know.

    Complaints from buyer

    Judgement from AE

    Invalid Reason

    Proof Guide

    Size not as described Valid – –

    Solutions:
    Option 1: No return full refund 17.96 USD

    Response time: 6 days

    Note: If you have already settled the dispute with seller, please kindly give a response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute based on the settlement. If you fail to choose or reach an agreement with seller within the response time, option 1 will be executed

    Thank you in advance for your understanding and great cooperation.

    Best regards,

    AliExpress Case Management Team

    #2043

    Iveta
    Klíčník

    No popravdě nevím jak to tak Ali rozhodlo…. Jako řešení je Nevracet plnou náhradu 17,96 USD. To znamená, že když nebudete do 6ti dnů reagovat, tak nedostanete nic. Ali nechává na Vás a prodejci, aby jste našli řešení, asi…
    Počkejte 3-4 dny, jestli se k tomu nevyjádří i prodejce a když ne, tak znovu na spor odpovědět (myslím, že tam je tlačítko něco jako Odmítnout řešení) prodejci, že chcete plnou částku.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.