spor
- This topic has 2 replies, 2 voices, and was last updated 7 years, 7 months ago by Iveta.
-
AuthorPosts
-
29/04/2016 at 11:20 #2422Daria NikolovováMember
Dobrý den, s Aliexpresem jsem zatím měla dobré zkušenosti. te´d jsem si ale objednala kabelku, no hrůza, barva jiná než na obrázku, materiál a provedení jiné, nenosila bych to ani omylem:-( prodejce samá výmluva, že je to v pořádku, že pruhy na kabelce, které tam měli být, je jen stín na fotce, že to jde i tak nosit atd. Že mi může vrátit maximálně 2$.Tak jsem otevřela spor, kabela stála 23 $ a 21$ za kabelku, kterou nenosím je to fakt moc. Odepsal mimo spor, prý mám poslat zboží zpátky, že jeho šéf zaplatí náklady nebo polovinu a vrátí peníze. Napsala jsem mu jaké jsou náklady, a že to teda zaplatí, napsal mi ok. Tak jsem se zeptala, jaké jsou další kroky, a prý a to už jsem tu nedávno četla, mám otevřít nový spor, napsat, že zboží pošlu zpátky a jako důvod uvést, že se mi zboží už nelíbí, že ho pak šéf hned uzná a všechno bude ok. (v prvním sporu jsem dala samozřejmě jako důvod jinou barvu a že zboží neodpovídá, a že ho zpátky posílat nechci z ekonomických důvodů.) Toto mi napsal dnes ráno a že doufá, že brzo odpovím, a dokonce mi ráno volala i číslo z předvolbou z číny, přijde mi to jako nátlak a jak už jste tady jednou napsala, tlačí mě k tomu, abych otevřela nový spor ve svůj neprospěch. Rozhodně se s nima nechci bavit po telefonu při tomhle jednání, máte s tímto zkušenosti. Myslím si, že bych mu měla napsat že nový spor otevírat nebudu, at všechno píše do sporu a hotovo. Jak jsem psala, s Aliexpresem mám jinak zatím dobré zkušenosti, ale ted přemýšlím, jestli tam vůbec dál nakupovat, jedna takováhle zkušenost člověka otráví, nemám na to čas ani nervy:-)
29/04/2016 at 12:07 #2423Daria NikolovováMemberPodle mě, kdybych to udělala podle něj, tak on ten spor neuzná, ani Ali, kdybych tam napsala, to co chtěl, a ješte bych mu musela kabelku vrátiti na své náklady. Nebo se snad pletu?
30/04/2016 at 9:02 #2425IvetaKeymasterAno, přesně tak. Prodejce tlačí k tomu, aby jste napsala jemu vyhovující důvod, který on okamžitě potvrdí s tím, že zboží máte poslat zpátky. Nebudete tak mít ani peníze, ani zboží.
Pokud spor napoprvé zamítl, eskalujte na Ali a ponechte správné důvody sporu. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.