Přidej recenzi

spor

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 2 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #2422

    Dobrý den, s Aliexpresem jsem zatím měla dobré zkušenosti. te´d jsem si ale objednala kabelku, no hrůza, barva jiná než na obrázku, materiál a provedení jiné, nenosila bych to ani omylem:-( prodejce samá výmluva, že je to v pořádku, že pruhy na kabelce, které tam měli být, je jen stín na fotce, že to jde i tak nosit atd. Že mi může vrátit maximálně 2$.Tak jsem otevřela spor, kabela stála 23 $ a 21$ za kabelku, kterou nenosím je to fakt moc. Odepsal mimo spor, prý mám poslat zboží zpátky, že jeho šéf zaplatí náklady nebo polovinu a vrátí peníze. Napsala jsem mu jaké jsou náklady, a že to teda zaplatí, napsal mi ok. Tak jsem se zeptala, jaké jsou další kroky, a prý a to už jsem tu nedávno četla, mám otevřít nový spor, napsat, že zboží pošlu zpátky a jako důvod uvést, že se mi zboží už nelíbí, že ho pak šéf hned uzná a všechno bude ok. (v prvním sporu jsem dala samozřejmě jako důvod jinou barvu a že zboží neodpovídá, a že ho zpátky posílat nechci z ekonomických důvodů.) Toto mi napsal dnes ráno a že doufá, že brzo odpovím, a dokonce mi ráno volala i číslo z předvolbou z číny, přijde mi to jako nátlak a jak už jste tady jednou napsala, tlačí mě k tomu, abych otevřela nový spor ve svůj neprospěch. Rozhodně se s nima nechci bavit po telefonu při tomhle jednání, máte s tímto zkušenosti. Myslím si, že bych mu měla napsat že nový spor otevírat nebudu, at všechno píše do sporu a hotovo. Jak jsem psala, s Aliexpresem mám jinak zatím dobré zkušenosti, ale ted přemýšlím, jestli tam vůbec dál nakupovat, jedna takováhle zkušenost člověka otráví, nemám na to čas ani nervy:-)

    #2423

    Podle mě, kdybych to udělala podle něj, tak on ten spor neuzná, ani Ali, kdybych tam napsala, to co chtěl, a ješte bych mu musela kabelku vrátiti na své náklady. Nebo se snad pletu?

    #2425

    Iveta
    Klíčník

    Ano, přesně tak. Prodejce tlačí k tomu, aby jste napsala jemu vyhovující důvod, který on okamžitě potvrdí s tím, že zboží máte poslat zpátky. Nebudete tak mít ani peníze, ani zboží.
    Pokud spor napoprvé zamítl, eskalujte na Ali a ponechte správné důvody sporu.

Prohlížíte 3 příspěvky - 1 ze 3 (z 3 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.