Přidej recenzi

Spor, otevřen, neuznán, jak vysvětlit prodejci?

Zvolené téma obsahuje celkem 12 odpovědí. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 13 příspěvků - 1 z 13 (z 13 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1237

    Adéla
    Uživatel

    Zdravím, 23. května jdem si objednala součástku do RC auta(RI468059433CN) , platba proběhla v pořáku, prodejce zboží odeslal, ale ..zásilka se nejspíše ztratila v Praze 22000. kde byla 4.6. a dále už se nehla. 2x jsem prodlužovala dobu přijetí a nyní jsem otevřela spor, který mi jestli jsem dobře pochopila prodejce zamítl protože podle něho už je zásilka v Praze a brzo příjde, ale už jsem se mu pokoušela vysvětlit že by dávno byla doma. Toto mi napsal :my dear friend we have checked your order.we shipped on china post. and the track number is RI468059433CN we can track in this site: http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RI468059433CN and it shows: 2015-06-04 00:00 22000, Praha 120, The consignment entered the logistics hub. or you can go you your local post office to seeing it is it ok? and i have extend the shipping time i hope you can received the parcel soonly best wishes .
    Co s tím?
    Moc děkuji za rady

    #1238

    Adéla
    Uživatel

    a když jsem psala asi před měsícem možná i víc na poštu, co s tím, a kde je balíček, tak mi odpověděly že to mám napsat prodejci, že prodejce/ odesílatel si reklamaci musí vyřítit on sám.

    #1241

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    s tímto jsem se také setkala, balíček se ztratil v Praze a prodejce mi pořád dobu prodlužoval, že to přijde, že mám zkusit lokální poštu.. no úplně stejně. Ale on prodlužovat chtěl, já už ne. Spor Vám sice může zamítnout, ale Vy mu opět modifikujte, že je balíček ztracený. Takto si to můžete „přehodit“ 3x, pak se to samo eskaluje na Ali. Klidně při každé modifikaci uvádějte, kolik dnů od odeslání již uběhlo, to pomáhá pak pro Aliexpress. Ali totiž garantuje vrácení zboží po 60ti dnech (prodejci mívají u zboží napsané i méně dnů, ale stejně Vám to prodlouží a Ali to nechce řešit dříve než po 60ti dnech). Takže nyní při modifikaci napište např. Zboží ani po 75 dnech nebylo doručeno a při další modifikaci … ani po 83 dnech. Aliexpress to rychle vyřídí, vidí, že je to opravdu dlouho a vrátí peníze.
    Jen dodám, jak dopadl můj případ… spor byl na Ali eskalován po více než 80ti dnech, uznán, vráceny peníze a 2 dny po připsání peněz na účet mi balíček došel 😀 Jenže už nešel doporučeně, jen obyčejně, na sobě měl jen samolepku s mou adresou, ale ne samolepku s čárovým kódem. Asi se někde v Praze strhla o nějaký balík, proto pak podle trackingu byl balíček stále v Praze.

    #1242

    Adéla
    Uživatel

    Dobrý den, moc děkuji za odpověď, a jak mám znovu jakoby otevřít spor a napsat mu? Spor otevírám poprvé tak nevím.
    Moc moc Děkuji

    #1243

    Iveta
    Klíčník

    Psala jste (v nadpisu dotazu), že spor byl otevřen, ale neuznán, z toho jsem chápala, že spor běží. Prodejce jej zamítnul, ale zavřít ho nemůže (pokud mu to neodsouhlasíte). Takže spor máte otevřený a nyní se čeká na Vaši odpověď, což je modifikace sporu – v podstatě to znamená, že po kliknutí na modifikaci ten spor vyplníte komplet znovu jako když jste ho otvírala poprvé.

    Více informací o sporu – otvírání, modifikaci, zavírání, eskalaci naleznete na těchto videích a v článcích u videí:

    http://www.alirecenze.cz/index.php/reklamace-a-uzavreni-sporu-s-vracenim-casti-penez-na-aliexpress-com-2.html

    http://www.alirecenze.cz/index.php/15-reklamace-a-uzavreni-sporu-s-vracenim-casti-penez-na-aliexpress-com.html

    http://www.alirecenze.cz/index.php/22-jak-eskalovat-spor-na-aliexpress.html

    #1244

    Adéla
    Uživatel

    Máte pravdu, špatně jsem to napsala, děkuji 🙂

    #1245

    Iveta
    Klíčník

    Takže máte spor otevřený?

    #1246

    Adéla
    Uživatel

    Ano, a nyní jsem podle návodu prodejci odpověděla že čekám 62 dní a balíček nepřišel a chci vrátit celou částku.

    #1247

    Iveta
    Klíčník

    Přesně, tak je to správně 🙂

    #1250

    Adéla
    Uživatel

    Zdravím , tak zase odmítnuto s touto odpovědí :My dear friend the track number is RI468059433CN and we can track in this site: http://www.17track.net/en/result/post-details.shtml?nums=RI468059433CN and it shows: 2015-06-04 00:00 22000, Praha 120, The consignment entered the logistics hub..
    nevím jak mu vysvětlit, že kdyby se to neztratilo tak je to z Prahy doma do 3 dnů( nejdéle do 5). A nyní to tam vězí od 4.6.
    Takže znova odpovědět že čekám tolik a tolik dnů, nebo to eskalovat na Ali?
    Děkuji

    #1251

    Iveta
    Klíčník

    Prodejci opakují pořád totéž jako ohraná deska, aniž by tím odpověděli na Váš dotaz. To dělají všichni prodejci. Jediná tedy komunikace s nimi je tedy činit totéž. Ano, opravdu mu opět, klidně i stejnými slovy odpovězte, že čekáte tolik a tolik dní a balíček stále nedorazil a chcete vrátit peníze zpět, garance Aliexpressu je 60 dnů. On asi znovu odpoví, že máte čekat a když potřetí odešlete, tak už se to samo eskaluje (to už třeba bude 70 dnů). 🙂

    #1264

    Adéla
    Uživatel

    Zdravím, tak už jsme si to třikrát ,, vrátily,, a nyní prodejci zbývají 3 hodiny na odpověď, pochopila jsem správně, že když to za ty 4 dny nijak nereagoval, tak to Ali vrátí hned ? Díky 🙂

    #1265

    Iveta
    Klíčník

    Ano, pokud prodejce nebude reagovat, tak by měl být spor ukončen ve svém návrhu – tedy co jste navrhla, tak se Vám schválí. Pokud by odpověděl v posledních hodinách/minutách, tak už na spor nemůžete odpovědět, ale rovnou se eskaluje.

Prohlížíte 13 příspěvků - 1 z 13 (z 13 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.