Přidej recenzi

spor probíhající

Oštítkované: 

Zvolené téma obsahuje celkem 26 odpovědí. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel Český Aliexpress Český Aliexpress a poslední změna proběhla před 2 měsíců, 1 týden.

Prohlížíte 12 příspěvků - 16 z 27 (z 27 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #7527

    Iveta
    Klíčník

    Buď odejdete z platební stránky nebo stačí zadat špatné platební údaje.

    #7529

    wrtt
    Účastník

    dobrý den když odejdu z platební stránky uloží se někde tato nezaplacená objednávka nebo budu muset vytvořit novou abych poté zaplatila?

    #7530

    Iveta
    Klíčník

    Ne, právě proto Vám to radím – vytvoří se nezaplacená objednávka, kterou normálně uvidíte v objednávkách, jen tam u ní bude tlačítko Pay now (zaplatit nyní). Tím můžete číslo té objednávky napsat prodejci, aby viděl, že objednávku jste vytvořila.

    #7531

    wrtt
    Účastník

    jako toto?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7533

    wrtt
    Účastník

    aa už to vidím v objednávkách díkx

    #7534

    wrtt
    Účastník

    dobrý den prosím znovu o radu.Posílám foto co napsal číňan.Mám přistoupit na zrušení sporu za těchto podmínek co mi nabízí?

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7536

    wrtt
    Účastník

    a ještě se zeptám svůj návrh jsem napsala do zpráv mám prodejci napsat můj návrh do sporů,aby aliexpress viděl,že mám snahu se dohodnout?

    #7537

    Iveta
    Klíčník

    Ale vždyť nic nového nenabízí. Chce, abyste zaplatila i druhou objednávku a že obě věci Vám pošle – což asi nepotřebujete mít tu věc 2x. A kde máte záruku, že to opravdu pošle 2x v balíčku, pokud by jste druhou objednávku teď zaplatila? Pošle jednu věc a jak se budete bránit sporem? Že mělo být v balíčku 2 věci? Se Vám vysměje a Aliexpress to zamítne.
    Domluva s ním není, tak to vidím já. Chce Vás pouze přesvědčit, abyste spor zavřela, přišla o peníze a on neměl „černé body“ za spor u Aliexpressu. To co nabízí, je výhodné pouze pro něj.

    #7548

    wrtt
    Účastník

    dobrý den chápu správně že aliexpress potvrdil vrácení peněz?Teď můžu zmáčknout tlačítko potvrdit?děkuji

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
    #7550

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, přesně tak 🙂 Oba důvody sporu uznal jako oprávněné a navrhuje vrácení 100% částky zpět.

    #8704

    Mischino19
    Účastník

    Dobrý deň, na začiatku apríla som si objednal rádio. Rádio prišlo 2.5.2018 a 11teho som otvoril spor kde som všetko vyplnil a žiadal som o vrátenie penazí. Už ked som začal spor tak som bol v 3/4 v „kroky v aliexpresse“. Nakonci tej kolonky kroky v aliexpresse je písané predpokladaná doba uzavretia sporu 18teho mája. Dnes je 22. mája a nič sa nedeje predajca mi neodpísal v kolonke „Predajca/Aliexpres Návrh“ je napísane „Prosím, počkajte na predajcu / aliexpress reagovať na vašu požiadavku“. Dokedy mám čakať? už je to 11dní a nič sa nehýbe. Dakujem.

    #8944

    dobry den,

    povedlo se vam problem vyresit? vo vasom pripade by sa mal spor automaticky eskalovat na aliexpress a aliexpress by ho mal vyriesit a schvalit vo vas prospech(ak nato mate pravo).

    Stalo sa tak nebo ne?

Prohlížíte 12 příspěvků - 16 z 27 (z 27 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.