Přidej recenzi

Spor – zúfalstvo

Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1062

    Katka
    Uživatel

    Ahojte, objednala som si svadobné oznámenia za super cenu, poštovné zdarma FedExom, za tri dni to bolo na Slovensku. Keď som balík otvorila, zistila som, že na jednej strane tých oznámení je text (číslo produktu, DESIGN IN KOREA či čo…a tak). Tak som si ešte raz prezrela foto u predajcu, a keďže na jeho fotkách nič také nebolo, otvorila som spor a žiadala o vrátenie peňazí. Predajca spor zamietol a poslal mi fotku, na ktorej je orámikové miesto, kde sa nachádza text (na tej fotke text vidno nie je, podľa mňa je to zmazané). Tak som mu poslala fotku fotenú z diaľky, aby som mu dokázala, že ten text je jednoducho vidna, tak nech netvrdí opak. Napísal mi, že teda môžem poslať oznámenia späť, ale že mi od sumy odráta to, čo on zaplatil za poštovné, a nech si to zvážim, lebo mu to musím poslať späť tiež fedexom. Doťahujeme sa úž niekoľko dní.Spor som eskalovala. Má s tým niekto úspešnú skúsenosť? Že Ali dal za pravdu kupujúcemu? Ďakujem

    #1065

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    zkušenost přímo nemám, ale když se otevře spor, tak při vrácení zboží zpět MUSÍ prodejce vrátit i peníze za vynaložené poštovné – i když tedy bylo free a on si pak začne podmiňovat nějakou částku. Navíc si myslím, že si nemůže diktovat přepravce při poslání zpět. Když pošlete zpět jako ekonomický balík, dorazí to k němu během 2-3 týdnů, možná i dříve.

    Nedávno zde byl v diskuzích podobný problém, kdy si slečna objednala krajku na svatbu a přišla v jiné barvě a navíc v příšerné kvalitě. Spor také musela eskalovat, kde jí spor uznali a dle dohody vracela zboží zpět. Musela udat Aliexpressu a prodejci číslo balíčku a po přijetí do Číny prodejce spor uznal a vrátil peníze (za zboží + poštovné do ČR). Jen na to vyjádření Aliexpressu se čeká několik dnů.

    #1074

    Katka
    Uživatel

    Dobrý deň,
    už je to dosť dlho, čo som spor eskalovala, príde mi o tom informácia, že sa tomu venujú, alebo len mi oznámia výsledok?

    #1075

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý den,
    ano, trvá jim to déle, nejdříve mi odpovídali tak po 5ti dnech, ale obvykle 7-10 dní. Když rozhodnou, tak pošlou jen výsledek. Pokud k tomu budou potřebovat ještě nějaké dodatečné podklady (spíše od prodejce než od Vás), tak Vám přijde e-mail, že je to v šetření (Dispute Status Update Notice) a bude tam přímo informace jak probíhá – např. požádali jsme prodejce o přepravní doklady, které musí předložit do 5ti dnů. Takže se zase čeká dalších 5 dnů, jestli je prodejce dodá – buď ano a napíší info nebo (a to častěji) po 5ti dnech doba vyprší, napíší, že prodejce doklady nedodal ve lhůtě a je vyřešeno.

Prohlížíte 4 příspěvky - 1 ze 4 (z 4 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.