Přidej recenzi

Spor

Zvolené téma obsahuje celkem 14 odpovědí. Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 5 měsíců.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 15 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #813

    David
    Uživatel

    Zdravím, mám takový problém. Objednané zboží po několika týdnech nedorazilo a podle 17track bylo pořád mimo čr. Den před ukončením ochranné doby jsem proto otevřel spor a požadoval vrácení peněz. Prodejce s návrhem nesouhlasil, navrhl vrácení 0.00 USD a prodloužil ochrannou dobu o 30 dní. Mezitím, ale zboží dorazilo do Prahy a je uložené na vyměřovací poště. Spor končí zítra a teď nevím, jestli ho mám zrušit, upravit nebo akceptovat. Pokud návrh prodejce akceptuji, můžu v prodloužené ochranné době znovu otevřít spor, například když bude zboží nefunkční?
    Díky za odpověď

    #814

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    ano, když se spor zavře, tak jde znovu otevřít. Pokud se bojíš, že by to nešlo, tak to jde trochu obejít a spor natáhnout. Uprav spor, že znovu požaduješ celou částku a znovu naskočí čas 5 dnů na odpověď prodejce. Kdyby odpověděl, tak zase naskočí tobě doba 12 dní, tím se čas natáhne. Zboží ti do úterka určitě doručí a pak spor zrušíš a potvrdíš převzetí 🙂
    Jinak když končí čas, tak se nemusí hned otvírat spor, ale když přijde 5 dnů před koncem uplynutí doby zpráva od Ali, že doba končí, tak požádej o prodloužení doby. Je to jednodušší než otvírat spor a pak se ho bát zavřít.
    🙂

    #815

    David
    Uživatel

    Ok díky. Já vůl teď ale omylem akceptoval jeho návrh místo toho abych zrušil spor a obchod je uzavřený. To už je asi vymalováno, že?

    #816

    Iveta
    Klíčník

    Tak to teď nevím. Spor se uzavřel a doba do obdržení by asi měla běžet, že? Ukončením sporu by se neměla doba ukončit. Ale asi nepůjde otevřít nový spor, pokud by bylo zboží poškozené :S Je v objednávce tlačítko Otevřít spor?

    #817

    David
    Uživatel

    No právě že tlačítko otevřít spor už tam není. Po potvrzení byl status „fund processing“ tak jsem si říkal, že doba poběží dál, ale teď už je status „finished“.

    #818

    Iveta
    Klíčník

    No „finished“ by měla být doba sporu, to by bylo OK, ale ne objednávky. Doba pro doručení by měla běžet.

    #820

    David
    Uživatel

    No právě že se uzavřela celá objednávka. Nebo to tak aspoň vypadá.

    Attachments:
    #821

    Iveta
    Klíčník

    Vypadá to tak…. To je právě případ, že při zavřeném sporu už nejde nový otevřít. S tímhle sporem se uzavřela i nedodaná zásilka. Proto je lepší spor natahovat než rušit. Teď už s tím asi nic neuděláme. Jedině doufat, že zboží bude v pořádku :dry:

    #822

    David
    Uživatel

    Prodejce má dobré hodnocení, tak by to mohlo být ok. Když ne, napadá mě ještě pohrozit negativním komentářem. Na jednoho prodejce na ebay to zabralo – vrátil peníze a poslal zboží ještě jednu hlavně ať změním komentář 🙂
    Ok příště budu spor natahovat jak píšeš.
    Měj se a díky 🙂

    #1162

    Chokapick
    Uživatel

    Dobry den-mam dotaz ohledne sporu. spor eskaloval..ali požadovalo další důkazy o „nekvalite“ zboží. poslal jsem par fotek.no a ted mi pisou abych predlozil další důkazy nebo se dohodnul s prodavajicim-toto udelali uz 3x. uz nevim jak mam reagovat a jake důkazy mam dále předkládat..s prodejcem není domluva proste nechce slevit a ja niz nepujdu. dik za odpoved

    #1163

    Iveta
    Klíčník

    Dobrý večer,
    teda ti Vás ale trápí…. po mně nikdy nic doplňujícího nechtěli. Můžete sem prosím vložit fotky s popisem nespokojenosti s kvalitou? Zkusila bych ohodnotit, jak to vidím a případně něco vymyslíme co a jak nafotit.

    #1169

    Chokapick
    Uživatel

    objednal jsem si telefon-psano kovove telo. prisla neuplna sada a je to plastak..takze jsem se to snazil nafotit tak aby plast byl viden-nestacilo poslal jsem fotku tel. na vaze kde je znatelne nižší hmotnost nez origo.poslal jsem fotku neuplne krabičky.poslal jsem komunikaci mezi mnou a prodejcem k tomu vsemu vysvetleni ze se mi nevyplati telefon posilat zpet kvůli zaplacenemu clu,dani a ostatním poplatkum a ze postovne expres letecky stoji 30eur.proto chci nahradu atd..ono se tezko dokazuje ze tel není kovovy ale plastovy když i ten blbej plast vypada..

    #1171

    Iveta
    Klíčník

    takhle se špatně porovnává, bez fotek. Ale zkuste dát ještě vedle sebe dvě fotky focené ve stejném úhlu – Váš telefon/originál telefon. Vložte je třeba do Wordu a pak přes Výstřižky uložte jako jednu fotku. Jde o to, aby byly co nejvíce viditelné rozdíly. No každopádně je těžkéodhadnout jak to vidi Aliexpress 🙁

    #1205

    Chokapick
    Uživatel

    jeste jednou dobry den..vite prosim kde si muzu stěžovat na probihajici spor nebo na spor ukonceny v muj neprospech popřípadě na prubeh sporu??diky za odpoved

    #1206

    Iveta
    Klíčník

    hm, nevím jestli uspějete… ale zkuste podat stížnost v Aliexpressu – horní menu Help – Submit a Complaint. Stížnost na konkrétní zboží lze podat na stránce se zbožím, pod modrým rámečkem Buyer Protection, je vpravo mal nápis Report item. Tam jde nahlásit zboží na Aliexpress jako padělané nebo že není tak, jak prodejce uvádí.

Prohlížíte 15 příspěvků - 1 z 15 (z 15 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.