Přidej recenzi

spracovanie objednávky

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1392

    Natália
    Uživatel

    Ahojte chcem sa spýtať stále už asi 5 dní mi ukazuje že sa objednávka spracováva a má predajca ešte 7 dní na spracovanie zásielky chcem sa spýtať čo mám teraz robiť mám počkať alebo?? 🙂

    #1393

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj 🙂
    Prodejce musí zboží zabalit a poslat. Někteří menší prodejci odesílají zboží jednou týdně třeba v sobotu. Určitě počkejte, nic nedělejte, prodejce zásilku pošle a Vám přijde e-mail, že byl balíček odeslán. Prodejce to stihne do konce lhůty, jinak by přišel o objednávku 🙂 Kdyby to náhodou nestihl, tak by se obj. zavřela a Vám by se samy peníze vrátily na účet. Ale to by spíše prodejce Vám napsal zprávu, že z nějakých důvodů (čeká na naskladnění, ušití dané velikosti či barvy apod.) potřebuje dobu delší a požádal by Vás o prodloužení lhůty. Zatím se mi tak ale nestalo, kromě 1 případu vždy odeslal v termínu. A ten jeden co to nestihl, peníze se mi vrátily a za měsíc mi přišlo i tričko – prostě zapomněl napsat objednávku jako odeslanou 🙂

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.