Přidej recenzi

Ukončení sporu

Zvolené téma obsahuje celkem 0 odpovědí. Do diskuze (1 diskutujícího) se naposledy zapojil uživatel  jitkat a poslední změna proběhla před 1 týdnem, 3 dny.

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)
  • Autor
    Příspěvky
  • #9175

    jitkat
    Účastník

    Dobrý den,
    jelikož mi nedošlo zboží, otevřela jsem spor. Prodejce nereagoval, tak byl spor po 5ti dnech ukončen, ale místo běžného rozsudku Aliexpressu, že se platba vrací (jindy dojde i info na emil, nyní nic), tak je místo rozsudku na konci jen uvedeno: Prodleva odezvy prodávajícího. Spor je ukončen, ale žádné info o vrácení platby.
    V úvodu sporu je uvedeno toto:
    Objednávka číslo:101414919404322
    Důvod sporů:Ochrana nákupu se krátí, ale balíček je stále v tranzitu
    Postavení:Dispute Finished
    Vrácení 1,71 USD
    Připomínka:Prodávající neodpověděl. Vrácení peněz obdržíte na požádání.

    Jak a kde mám žádat o vrácení platby? Ještě jsem se s tím nesetkala, vždy když byl spor ukončen, vraceli platbu automaticky.
    Předem děkuji za odpověď. Jitka

    • Téma bylo upraveno před 1 týdnem, 3 dny uživatelem  jitkat.

Prohlížíte 1 příspěvek (celkem z 1)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.