Dobrý den,
jelikož mi nedošlo zboží, otevřela jsem spor. Prodejce nereagoval, tak byl spor po 5ti dnech ukončen, ale místo běžného rozsudku Aliexpressu, že se platba vrací (jindy dojde i info na emil, nyní nic), tak je místo rozsudku na konci jen uvedeno: Prodleva odezvy prodávajícího. Spor je ukončen, ale žádné info o vrácení platby.
V úvodu sporu je uvedeno toto:
Objednávka číslo:101414919404322
Důvod sporů:Ochrana nákupu se krátí, ale balíček je stále v tranzitu
Postavení:Dispute Finished
Vrácení 1,71 USD
Připomínka:Prodávající neodpověděl. Vrácení peněz obdržíte na požádání.
Jak a kde mám žádat o vrácení platby? Ještě jsem se s tím nesetkala, vždy když byl spor ukončen, vraceli platbu automaticky.
Předem děkuji za odpověď. Jitka
This topic was modified 4 years, 5 months ago by jitkat.