Přidej recenzi

Výměna zboží

Zvolené téma obsahuje celkem 1 odpověď. Do diskuze (2 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Iveta a poslední změna proběhla před 3 roky, 4 měsíců.

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)
  • Autor
    Reakce
  • #1028

    Pomoc
    Uživatel

    Ahoj , potřebuji vyměnit zboží jsem se vším spokojen jen potřebuju 2XL místo XL … Vyplatí se to ? Poštovné co jsem si nastudoval se počítá podle váhy produktu mělo by mě vyjít na 200 kč , mám dvě věci košili a džízku … Co ted otevřít spor a napsat tam tyto důvody a čekat na schválení od obchodníka poté poslat do číny nebo uzavřít z těchto důvodů objednávku a založit novou se správnou velikostí děkuji

    #1029

    Iveta
    Klíčník

    Ahoj,
    záleží na Tobě, jestli chceš posílat balíček zpět a hradit tak sám poštovné. Zkusila jsem zadat do kalkulátoru České pošty balíček o váze 900 g, rozměr 35x25x5 cm, což odhaduji velikost zásilky džínové bundy a košile, potvrzení o doručení (aby prodejce přijetí nepopřel) a vyšlo mi poštovné 367 Kč jako ekonomický balíček. Většinou se tak výhodný nákup stane běžným nákupem jako v ČR.
    Jinak můžeš otevřít spor a požádat o výměnu, prodejce asi bude souhlasit. Nebo vytvořit novou objednávku a toto původní zboží někomu prodat či darovat (v rodině, na netu)

Prohlížíte 2 příspěvky - 1 ze 2 (z 2 celkově)

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.